Petri Pohjonen

Eduskuntavaalit

231 viestiä aiheessa

Vaalikoneita on kaikenlaisia, tässä ehkä kaikkein yksinkertaisin. Minkä puolueen ehdokas saa äänesi ? Oma puoluekanta on helppo valinta, kun jäsenkirjakin löytyy takataskusta  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vihreästä tulee mieleen kannabis :thmbup:

Ja kepusta kuningasalkoholi ;D

Sen verran vähän tulee varsinaisesti politiikkaa seurattua, että eipä tuolla puolueella ole mulle niin merkitystä. Ennemminkin katson, kuka olisi sellainen, joka oikeasti saattaisi onnistua ajamaan joitain tiettyä asiaa eteenpäin jne...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokoomus.

Tässä onkin vähän kokoomus - keskustapropagandaa. Ei taida Vanhasen puolue paljoa nuoria innoittaa, eikä ihme.

Oot taas löytäny toimivan linkin.

Tehään näin sit:

:laugh:

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässä onkin vähän kokoomus - keskustapropagandaa. Ei taida Vanhasen puolue paljoa nuoria innoittaa, eikä ihme.

Ei, vaikka ovat maalauttaneet lattiankin mätsäämään logonsa väreihin  :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mistähän muuten johtuu, että täällä on niin paljon Kokoomuksen kannattajia suhteessa sen äänimääriin? Täällä kun mielestäni on joka ikäistä porukkaa joka puolelta ja monenlaisia ovat ammatitkin. Olen tuota aina miettinyt kun politiikasta tulee puhe.

Itse äänestän Demareita, palkansaaja kun olen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Äänestyksen alullelaittajana pitää nyt paljastaa (jos ei joillekin jo paljastunut), että täällä leirissä äänestetään ruiskukkaa - VAIKKA - allekirjoittanut on SAK-lainen pääluottamusmies !

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

"Aate" elää vahvana, ja Suomen Kommunistinen Puolue yrittää eduskuntaan 171 ehdokkaalla...

Sitkeästi edelleen vaaditaan kapitalistiluokan ja sen valtiokoneiston kaatamista   ;)

Lukekaa vaikka seuraavasta FAQ-sivusta kohta 13: http://www.komnl.fi/ukk.html

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos voisin äänestää, menisi ääneni Tietoyhteiskuntapuolueelle (jos se olisi jo näissä vaaleissa).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taidan jättää väliin, ellei sitten niin upea ilma ole äänestyspäivänä että pitää lähteä kävelylle.....ja silloin ääni mennee parhaimman näköiselle blondille ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mistähän muuten johtuu, että täällä on niin paljon Kokoomuksen kannattajia suhteessa sen äänimääriin? Täällä kun mielestäni on joka ikäistä porukkaa joka puolelta ja monenlaisia ovat ammatitkin. Olen tuota aina miettinyt kun politiikasta tulee puhe.

Itse äänestän Demareita, palkansaaja kun olen.

Köyhillä duunareilla ei ole varaa tietokoneisiin... (tai ainakaan aikaa kirjoitella tänne kaiket päivät)  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokoomus..  :thmbup:    Kepu pettää aina ja demareita en äänestä ennen kuin sak ei pompottele niitä..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On monia hyviä poliitikkoja, joita voisin äänestää, mutta en äänestä. Ihan vain sen takia, että kaikki toimivat puolueen tahdon mukaan, eivätkä toimi itsenäisesti. Ja minä kun en ole minkään puolueen jäsen, enkä sitoudu mihinkään tiettyyn puolueeseen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

STP - Suomen tietokoneharrastajien puolue  :thmbup:

Njoo, Pohojalaanen kun oon niin eiköhän se Kokoomus ääneni saisi, en kuitenkaan ole äänestysikäinen enkä näkisi tällä hetkellä minkään puolueen vaikuttavan elämääni (jos ne ylipäätänsä tänne "landelle" mitään vaikuttaa).

8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toisella keskustelufoorumilla (autofanien) on sama äänestys ja siellä lähes kärkipaikalla ovat perussuomalaiset. Mitähän se kuvastaa (opel kuskeista) ??

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näissä keskustelufoorumeilla oman puoluepoliittisen suuntauksensa esilletuomisessa on aina oma riskinsä, mutta riski se on joskus otettava. Sitäpaitsi, työllistän itse itseni tällä hetkellä, joten turhaa tässä asiaa enää vatvoo, vaan heittää rättiä tiskiin.

Ääni menee SDP:lle, Vasemmistoliitolle olisi mennyt jos Suvi-Anne Siimes olisi pysynyt ruorissa. Sen verran järkevä nainen, että lähden tuolta vähän (tai aika paljonkin) oikeammalle, ja jumitun palkansaajapuolue SDP:hen. - Tosin SDP lupautui jo viime vaaleissa siirtyä piirun verran vasemmalle, joten toivoa sopii että neljässä vuodessa olisivat valmiit jo ajamaan sen pienenkin ihmisen, eli suuren osan suomalaisista etua.

Ironista sinällään, että tulot on peruspalkansaajakokkaria suuremmat, mutta ääni silti valuu niille, jotka siniaatteen omaavien ihmisten mielestä minut haluaisivat maasta pois pyyhkiä.

Äänestäminen ennakkoon, tosin jotkut käyvät konsulaatissa täällä Hollannissa. Hallitukseen toivon Keskustan ja SDP:n johtamaa koalitiota, joissa ei muille puolueille olisi tilaa.

En ole vielä nähnyt noita SDP:n mainoksia, mutta kuulemma niistä on noussut jonkinlainen kohu Suomessa. Kuulemma ihmisiä alkanut kiinnostamaan se, että miksi juuri kokoomuslaiset ottavat mainoksesta niin paljon nokkiinsa, kun mainoksessa ei mainita ketään tahoa nimeltä. Aika jännästi se kalikka kalahtaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taidan jättää väliin, ellei sitten niin upea ilma ole äänestyspäivänä että pitää lähteä kävelylle.....ja silloin ääni mennee parhaimman näköiselle blondille ;D

Kari on osunut äänestysasian ytimeen.  ;D Näinhän se toimii.

Minust melko sama mitkä tollot siellä taas istuu kauden tekemässä tyhmiä päätöksiä.

J

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään