Harry Janhunen

EFHK 15.01.2007

18 viestiä aiheessa

Muutema karsee vastavalo kuva :'(

 

D-AILE

[ attachment removed ]

 

SP-LGH

[ attachment removed ]

 

Mitähän tälle on tapahtunut kun oli parkissa 22R reunassa? :o

OH-AEM

[ attachment removed ]

 

[ attachment removed ]

 

 

 

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Joko se Aero on "ulkoistamassa" Atraimiaan, kun näyttää olevan ainakin yksi albiino tuolla plattan laidalla?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Joko se Aero on "ulkoistamassa" Atraimiaan, kun näyttää olevan ainakin yksi albiino tuolla plattan laidalla?

 

Taitaa olla kax niitä kuvassa kun oikeen tarkkaan katsoo ! Menossa ilmeisesti venäjälle huollon jälkeen ... vai ??

Toinen tais olla Alitalia expressin vanha ! ?

 

 

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Joko se Aero on "ulkoistamassa" Atraimiaan, kun näyttää olevan ainakin yksi albiino tuolla plattan laidalla?

 

Taitavat olla ne Ex-Alitalia ATR:ät jotka olleet jonkunlaisessa huollossa ja koelentoja vaille... ;)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tuli muuten mieleen, minkälaisia kutsutunnuksia tuo Jetflite käyttää? Tarkoitan siis, ovatko ne tyyliin "Jetflite one", vai joku normaalimpi "Jetflite one two three"?

 

EDIT: Kiitoksia irkkiväelle vastauksesta :-) Ja jos siis jotain muitakin kiinnostaa niin ihan tuo pidempi versio on käytössä.

 

En tiedä miten tarkkaan olet saanut Jetfliten radiokutsuista tietoa, mutta kerrotaanpa vielä tässä systeemi, joka tuli käyttöön joskus 90-luvun alkupuolella, ja on (tietääkseni) edelleen käytössä: Kutsun ensimmäinen numero on konekohtainen, ja kaksi viimeistä on kuukaudenpäivän numero. Eli tänään jonkun koneen kutsu olisi JEF215, huomenna sama olisi 216 jne. En osaa sanoa mikä kone kulkee milläkin numerolla, mutta tuo on periaate.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

En tiedä miten tarkkaan olet saanut Jetfliten radiokutsuista tietoa, mutta kerrotaanpa vielä tässä systeemi, joka tuli käyttöön joskus 90-luvun alkupuolella, ja on (tietääkseni) edelleen käytössä: Kutsun ensimmäinen numero on konekohtainen, ja kaksi viimeistä on kuukaudenpäivän numero. Eli tänään jonkun koneen kutsu olisi JEF215, huomenna sama olisi 216 jne. En osaa sanoa mikä kone kulkee milläkin numerolla, mutta tuo on periaate.

Ainakin finski lentelee/lenteli tässä vähän aikaa sitten Arlandaan kutsulla 655N.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ainakin finski lentelee/lenteli tässä vähän aikaa sitten Arlandaan kutsulla 655N.

 

Tässähän siis on kysymys nimenomaan Jetfliten kutsuista.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Toinen ATR on OH-KRB kokovalkoisena. ATR-42 on I-NOWT

 

Antti

 

Joulun allahan tuossa nakotti kaksi kokovalkoista nelikakkosta Italian kilvissä. Lähettelin niistä joitain fotojakin. Tilanne lienee siis muuttunut.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Joulun allahan tuossa nakotti kaksi kokovalkoista nelikakkosta Italian kilvissä. Lähettelin niistä joitain fotojakin. Tilanne lienee siis muuttunut.

 

Ainakin perjantaina oli 7-hallin edessä 2 Italian rekkarissa olevaa 42:ta ja 1-hallin edessä ES-KRB, kaikki valkoisina.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

En tiedä miten tarkkaan olet saanut Jetfliten radiokutsuista tietoa, mutta kerrotaanpa vielä tässä systeemi, joka tuli käyttöön joskus 90-luvun alkupuolella, ja on (tietääkseni) edelleen käytössä: Kutsun ensimmäinen numero on konekohtainen, ja kaksi viimeistä on kuukaudenpäivän numero. Eli tänään jonkun koneen kutsu olisi JEF215, huomenna sama olisi 216 jne. En osaa sanoa mikä kone kulkee milläkin numerolla, mutta tuo on periaate.

 

Entäs vaihtuuko JF:n kutsu paluulennolle, kuten reittifirmoissa? Vai ajellaanko koko päivä aina samalla kutsulla?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Entäs vaihtuuko JF:n kutsu paluulennolle, kuten reittifirmoissa? Vai ajellaanko koko päivä aina samalla kutsulla?

 

Koko päivä samalla, elleivät ole ihan viime aikoina muuttaneet systeemiänsä.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla