Guest juhasaastamoinen

Onko sinulla kokemuksia kannettavan ostamisesta netistä?

4 viestiä aiheessa

Moro!

Minun on nyt ihan pakko pyytää teitä kertomaan kokemuksistanne, jos olette olleet kannettavaa tietokonetta (tai yleensä jotakin konetta) netin kautta hommaamassa. Siis uutta konetta nettikaupan kautta. Ensiksikin kyseessä on varsin kallis kapistus, enkä täten haluaisi polkaista jalkaani suohon. Tietysti kaikki siihen asti kunnossa, kun ei erehdy mitään etukäteen maksamaan...  :D

Mutta minä katselin tuossa erästä Fujitsu-Siemensin konetta tuolta Vertaa.fi kautta. Siellä halvimmaksi liikkeeksi paljastui Efilon Data verkkokauppa. Onko kenelläkään minkäänlaisia kokemuksia kyseisen liikkeen kanssa asioimisesta? Millaista palvelu oli ja vastasiko kauppa odotuksiasi? Jos jollakulla on kokemuksia kyseistä firmasta, voisitko jakaa niitä kanssani.

Olen erittäin kiitollinen, jos joku voisi ensikertalaista vähän rohkaista näissä asioissa. Kun ei tosiaankaan haluaisi pettyä heti ensimmäisellä kerralla...

Hyvää joulua toivottaen

Junnu  :santa:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ostin Dellin nelisen vuotta sitten. Tilaaminen oli vaivatonta samoin maksaminen. Onnistuu myös ilman pankkikorttia, jolloin saat sähköpostiin laskun jonka maksat pankissa normaalisti. Toimitus nopea kotiovelle. Kaikki ohjelmat oli valmiiksi asennettu ja akku täydessä latingissa. Ainoa mitä tarvitsi tehdä, oli painaa virta päälle. Kone toiminut moitteettomasti. Ei mitään valittamista.  :thmbup:  :santa:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro!

Kiitoksia oikein paljon, kun jaoitte kokemuksia kanssani! Uskaltauduin nyt tilaamaan koneen netistä... Mutta en kuitenkaan kannettavaa vaan ihan tavallisen pöytäkoneen.  :D Rupesin vain miettimään uudeelleen, että ei minulla kyllä nyt ihan välttämättä ole tarvista kannettavalle.

Kiitosta pukkaa ja oikein hyvää tulevaa uutta vuotta 2007 vaan kaikille!  :thmbup:

Junnu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään