Mikko J Köykkä

Talvikuvia 06/07

66 viestiä aiheessa

Pitäähän jonkun tämä talvikausi avata. Äsken duunista tullessa oli jo mukava ensilumi kaduilla:

[ attachment removed ]

Vastavalo+yö+kännykamera =Rock  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jatketaan omilla aamunäkymillä.

Sen verran kaavin lunta pois että pääsin takaloosterille hakemaan koululaukun.

Illalla kävin sitten kaivamassa ton tuolta pois ja päätin että ehkä on jo aika vaihtaa talvirenkaat alle. Vaihdon

suoritin erään marketin parkkihallissa, mutta en voi sanoa minkä, koska lupaa kysyessäni sittarin vartija sanoi että

sopii, mutta pitää olla hissukseen, ettei kaikki tee samoin.

Tämäkin on kännykamerakuvaa, vaikkei kukaan varmaan tässä ketjussa laadusta alakaan valittaa.

[ attachment removed ]

Sopisko tähän muuten kuvakyssäri jo vähiin käyvän keskiviikon kunniaksi...Auton malli ja merkki?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vaihdon suoritin erään marketin parkkihallissa, mutta en voi sanoa minkä, koska lupaa kysyessäni sittarin vartija sanoi että

sopii, mutta pitää olla hissukseen, ettei kaikki tee samoin.

Mutta etkös juuri paljastanut, että Citymarketin vartija.  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tästä se talvi taisikin alkaa, kun 31. päivä satoi ensilumi:

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sen verran kaavin lunta pois että pääsin takaloosterille hakemaan koululaukun.

Kyllä tuo takaloosterikin on mielestäni hieman liioittelua. Itse kutsuisin sitä lähinnä postilaatikoksi... Tosin hyvinhän tuo vaimo pärjää tuolla päivisin kahden lapsen (turvaistuin ja turvakaukalo) ja tuplarattaiden kanssa. Et Ville haluaisi päivittää tuota parilitraiseen  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Viime lauantaina oli ihan oiva keli ;D Lunta pyrytti ja tuuleksi aika navakasti..  9-tuntia metsässä, eikä tuntunut missään ;)

Kaverikin totesi, että onpa vesi lämmintä!  Huomatkaa takana avustava pystykorva:

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä tuo takaloosterikin on mielestäni hieman liioittelua. Itse kutsuisin sitä lähinnä postilaatikoksi... Tosin hyvinhän tuo vaimo pärjää tuolla päivisin kahden lapsen (turvaistuin ja turvakaukalo) ja tuplarattaiden kanssa. Et Ville haluaisi päivittää tuota parilitraiseen  ;)

Haluaisin, tottakai. Mistä ihmeestä muuten päättelit ton koneen koon?

Onhan tossa kaikki aika ahtaita tilat poislukien etupenkit. Erityisesti harmittaa kun ei lätkäkamat mahdu oikeen

mihinkään.

Noh, se etu tossa autossa on, että jos pitää porukalla johonkin lähteä ja mietitään millä mennään, niin

yleensä kukaan ei edes ehdota mun autoa. 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mro!

Tässä yksi talvinen luontokuva. :)

[ attachment removed ]

-Oskari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Haluaisin, tottakai. Mistä ihmeestä muuten päättelit ton koneen koon?

Takaspoileri näyttäisi puuttuvan ja se taisi olla kaksilitraisessa vakiona. Meillä tuo menee kyllä vuoden sisällä vaihtoon, kun ei oikein sovellu lapsiperheelle edes kakkosautoksi...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Takaspoileri näyttäisi puuttuvan ja se taisi olla kaksilitraisessa vakiona. Meillä tuo menee kyllä vuoden sisällä vaihtoon, kun ei oikein sovellu lapsiperheelle edes kakkosautoksi...

Aivan, niinpä tietenkin. Ihmettelin jo että kaivoitko auton kuvankäsittelyllä esiin... ;D

Olen itse ajatellut ajavani ton loppuun. On se kuitenkin sen verran hyvin toiminut mulla 7v. 2 kertaa

on jättänyt tielle. Toisella kerralla hajosi vaihdelaatikko ja toisella loppu sähköt koska laturin hihna oli

katkennut. Nämäkin kerrat oli pelkästään omaa tyhmyyttä. En tajunnut että aski oli päästänyt öljyt pihalle

vaikka pientä "ulinaa" oli kuulunut jo monta kuukautta. Samankaltaista mitä huonosti maadoitettu radio

aiheuttaa. Hihnan katkeaminen taas oli sytyttänyt latauksen merkkivalon, mutta juuri silloin olin pitänyt

käsi-gps:ää mittariston sivulla, koska se sattuu sopimaan niin hyvin siihen. Se peitti juuri tietenkin ton

varoitusvalon.

Jooh, no tämä tästä aiheeseen kuulumattomasta höpinästä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muutama kuva talvisesta Sorsapuistosta. Kuvat on otettu tänään 4.11.

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Hylätyt talot, autiot pihat

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässä mun talvikuvaukseni avauksesta

Tässä kohtaa iski Photarihulluttelu päälle  ;D

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jäähdytetty:  ;D

[ attachment removed ]

Talvi yllätti motoristin.

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Teveisiä Turusta. Illalla tuli lunta aika mukavasti.  :P Ikkunan takaa otettu kuva. Huono laadultaan, mutta laitetaan nyt.  :santa:

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pientä päivitystä Turun tilanteeseen. Tältä näytti 21.12., mutta noi viimeisetkin rippeet on nyt jo sulaneet pois.  :(

tuomaansilta.jpg

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muutaman päivän pakkasjakso on saanut Vuoksenkin lahdelmat ja suojaisemmat paikat jäätymään.

[ attachment removed ]

Luonnon taidetta.

[ attachment removed ]

Iltapäivällä.

[ attachment removed ]

Keskimmäisessä piti käyttää pakkausta tavallista enemmän, joten tuli hieman suttukuva. :-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muutama sentti sitä lunta on täällä päin.  :)

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään