Juho Vastapuu

Kuinka aktiivinen olet?

28 viestiä aiheessa

Kuinkas aktiivista porukkaa tällä voorumilla käy. Eli profiilissasi näkyy tuo viestiä per päivä juttu. Mikä on lukema, kun sehän nyt näyttää olevan noin pirun tarkka. Itse "statsini" viikoittain ja ajattelen mielessäni että "jes, 0,2 parempi kuin viimmeviikolla" ;)

Itellä tällä hetkellä: 1.429/päivä ja yhteensä siis 240 viestiä. Siitä voi laska kauanko voorumilla on ollut, eli

240 / 1.429 = 167 d = 5.5 kk

Eli puol vuotta olen ollut tällä voorumilla pian, eli suunnilleen yhtä kauan kuin FS on minulla ollut (viime joulusta). En sitten tiiä miten tuo laskee nuo päivät...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, ite en vielä ole päässyt tuon 2 viestin/päivä "maagisen" rajan yli.

Turha sitä on sinäänsä tavoitella. Tai siis meinaan, että en minä ainakaan ole pyrkinyt siihen, että mahdollisimman paljon viestejä lähettäisin...Toivottavasti kukaan ei tuohon pyrikkään, että vaan lähettäisi mahdollisimman paljon viestejä.  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Turha sitä on sinäänsä tavoitella. Tai siis meinaan, että en minä ainakaan ole pyrkinyt siihen, että mahdollisimman paljon viestejä lähettäisin...Toivottavasti kukaan ei tuohon pyrikkään, että vaan lähettäisi mahdollisimman paljon viestejä.  :P

Nii, säännöllisyyden rajoissa tietenkin, ettei rupee vetelee ihan turhia viestejä ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ohhoh. :P

Noh, toivottavasti sitä tulee asiaakin kirjoitettua. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nii, säännöllisyyden rajoissa tietenkin, ettei rupee vetelee ihan turhia viestejä ;)

Aika moni voisi tuotakin miettiä vakavasti kun postailee tänne ( turhia viestejä ),

niitähän on tämäkin  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aika moni voisi tuotakin miettiä vakavasti kun postailee tänne ( turhia viestejä ),

niitähän on tämäkin  ;)

Oikeassa olet, mutta sitähän varten tää vapaa keskustelu on järkätty, ettei tuolla järkevämmällä puolella tarttis "paskaa jauhaa" ;)

Ja ettei mene kokonaan OT, niin ensimmäiset 3000 viestiä tuli aikoinaan nopeasti kasaan kun pienemmällä porukalla turistiin ja aikaa itselläkin riitti.....nykyään moni keskustelu on jo loppuun käsitelty ennen kuin itse ehtii mukaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä kyllä mutta onko se "paskankaan jauhaminen" järkevää oli se sitten vapaata keskustelua tai ei ?

Mikäli katsotaan "keskustelua liikenteestä" otsikon alta ko. keskustelua, niin huomataan että

liikenteessä tapahtuu... ok ! ! ! Kaikki liikenteessä liikkujat sen varmaan tietää....mutta, tarviiko tuota "paskan

jauhantaa" jatkaa ja jatkaa ja jatkaa ............. ??  :thmbdn:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

1.534.. 2005 kesäkuussa tuli rekattua, jos meno jatkuu tähän tahtiin, n. 6kk menee maagisen 1000 viestin saavuttamiseen.. Noh, katsotaan sanoi lääkäri ;D

Eihän se viestimäärä tietenkään vaikuta.. 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä kyllä mutta onko se "paskankaan jauhaminen" järkevää oli se sitten vapaata keskustelua tai ei ?

Mikäli katsotaan "keskustelua liikenteestä" otsikon alta ko. keskustelua, niin huomataan että

liikenteessä tapahtuu... ok ! ! ! Kaikki liikenteessä liikkujat sen varmaan tietää....mutta, tarviiko tuota "paskan

jauhantaa" jatkaa ja jatkaa ja jatkaa ............. ??  :thmbdn:

Tiedätkö mitä... Sanon tämän nyt suoraan ja kaartelematta. Siihen ei tarvita, kuin pari kaltaistasi vastarannan kiiskiä inttämään jokaiseen asiaan vastaan, niin oravanpyörä on keksitty jälleen kerran uudelleen ;) Aivan kuten nyt tässäkin tapauksessa nyt olisi vissiin tarkoitus. Mutta heitänpä vähän sauvakoneistoon hiekkaa ---> Keskustelu tästä loppuu tähän viestiin ja pysytään oikeassa aihepiirissä. Voi jatkaa privana, jos on tarve...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tiedätkö mitä... Sanon tämän nyt suoraan ja kaartelematta. Siihen ei tarvita, kuin pari kaltaistasi vastarannan kiiskiä inttämään jokaiseen asiaan vastaan, niin oravanpyörä on keksitty jälleen kerran uudelleen ;) Aivan kuten nyt tässäkin tapauksessa nyt olisi vissiin tarkoitus. Mutta heitänpä vähän sauvakoneistoon hiekkaa ---> Keskustelu tästä loppuu tähän viestiin ja pysytään oikeassa aihepiirissä. Voi jatkaa privana, jos on tarve...

Sorry nyt vaan kauheesti, mutta tuo sitä rakentavaa keskustelua oli  :thmbup: Roker and ulos !

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sorry nyt vaan kauheesti, mutta tuo sitä rakentavaa keskustelua oli  :thmbup: Roker and ulos !

Rakentelit vain väärässä paikassa, kyse oli aktiivisuudesta.  ;) Itselläni tuo viestit/päivä on 1,632.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jotain 2.6 tuo taitaa olla per päivä. Maliniemi on kyllä ehdoton ykkönen yli kymmenen viestin päivävauhdilla. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aikoinaan tuli postailtua vähän sitä sun tätä. Enää kyllä aika harvoin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

2.314 per day sanoo foorumin statsit...viimeisen parin vuoden aikana ehkä on ollut hieman nopeampi tahti. Reilut 5v olen ollut rekisteröityneenä tänne, rekisteröidyin heti silloin kun siirryttiin sitä antiikkisesta foorumisoftasta tähän joskus muinoin(näemmä 5.7.2001).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tästähän kaikki taas alkoi ! Menkää ihan oikeesti sellaiseen kouluun jossa teille opetetaan lukemista  ???

Tänne on ihan sama mitä "paskaa" kirjoittaa niin se tulkitaan "vastarannan kiiskin" vittuilux  :o:laugh: :laugh:

Eikö sulle opeteta kirjoittamista? Aika epäselvää tuo sun ulosanti yleensä on..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

2.314 per day sanoo foorumin statsit...viimeisen parin vuoden aikana ehkä on ollut hieman nopeampi tahti. Reilut 5v olen ollut rekisteröityneenä tänne, rekisteröidyin heti silloin kun siirryttiin sitä antiikkisesta foorumisoftasta tähän joskus muinoin(näemmä 5.7.2001).

Sama täällä. Vieläkin muistissa tuo antiikkinen softa  ;D

ja statsit sanoo:

7750 (4.098 per day)

ja vähän liiankin aktiivinen tällä saralla  :-[

[ attachment removed / expired ]

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jotkut meistä "vanhemmista" nordicilaisista muistavat ajan jolloin oli ns. karmat jaossa eli jos pidit postauksesta äänestit kaverille "plussaa" ja negatiivista jos oli toisinpäin. Silloin täällä harrastettiin liiaksikin "nuolemista" ja totaalista bullshitiä joten ei nyt perkule taas mennä sille linjalle. Vaikka itse olen pyörinyt päivittäin palstalla vuodesta sirppi ja vasara eli käyn katsomassa topicit eivät postaukset ole tärkeintä minulle. Onko se sitten sitä että kolleegat ovat fiksuja ja kysyvät juuri tietyt asiat jotka minuakin painavat simulaattorimaailmassa eikä postauksiani tarvita ja vai sitä että kiinnostukset ovat levinneet muuallekin... well... who knows, who cares and so not!! ;D Täytyy myöntää että lentelin 2 vuotta sitten huomattavasti enemmän kuin nykyisin, mutta ikää tulee ja aikaa kuluu muuhunkin kerta kerralta enemmän kuin entisiin addiktioihin..

Kukas keksii seuraavaksi pollin "Milloin rekisteröidyit"  ;) ... ja suora vastaus siihen.... elkää ihmeessä eli NOT!  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Enpä taida tuossa lukemassa kovin monelle hävitä, mutta toivoa sopii että joukossa on jokunen järkeväkin viesti ;D Kyllähän heppoisemmallakin jutustelulla sijansa on yhteisössä, jollainen tämäkin kumminkin on. Pääasia on, että asiafoorumit pysyvät asiassa. Ja kyllä täältäkin ihan turha tilantäyte lähtee. Tätäkin ketjua kyllä vähän skeptisin mielin availin, mutta on täällä nyt sentään vähän keskusteluakin joukossa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

0,655.

Tosin vaihtelee...joskus ei tule kirjoitettua mitään kahteen viikkoon, hyvä jos tulee edes luettua päivittäin. Joskus taas paukuttaa tekstiä oikein urakalla, mutta jossain vaiheessa iskee semmonen fiilis, että mitähän jengi aattelee ku Seppälä vaan kirjottelee joka asiaan jotain...alkaa hävettään  :-[

-tuomo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään