Jaakko Kuusisto

Firmojen nimistä

2 viestiä aiheessa

(Mode voi siirtää tän, jos on väärässä paikassa)

Vuosien varrella on nähty monta lentofirman nimeä ja sitä kuvaavaa toimintoa.

Erään lentokuvausfirman avajaislennolla sattui firman nimeä kuvaava tapaus.

U A Saarisen firma, Lentävät Kamerat, sai kasteensa kun U A tiputti ekalla lennolla, hosuessaan, kameran koneesta.

Firman nimen olis pitänyt olla; Lentävä Kamera.

Mulla kävi yhden "hosu" kuvaajan kanssa aika hassusti. Kuvaajalla olli piiitkä putki Lidhoffissaan. Hän löi sen kabiinin reunalle tueksi ja sai heti ihailla, kun putki putos metsään. Kuvaaja oli vain unohtanut lukita kauluksen. Tuo samainen Mr Magoo esitti huvittavan tapauksen Oulun lentoaseman ravintolassa. Ravinteliin oli tullut uusi sapuskantilaus järjestelmä. Piti painaa nappia haluamansa annoksen kohdalta ja haluttu annos liuku hihnalla kassan luo.

No, Mr Magoo painoi useimpia nappeja, koska empi mitähän hyvää nyt söisi. Lopputulos oli, että jokaisen panetun napin annos ilmestyi kassan luo. ;D ;D

Tuo Siipi-Taksi nimikin aiheutti muutaman hauskan tilanteen.

Olin Herttonioemessä erään talon pihalla ja ohi kulkeva kännikalle alkoi haukkua mua tuosta tarrasta.

"mikä w--hitun sippi-taksi sä oot".  ;D

että tollasta paukahti mieleen...........

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
No, Mr Magoo painoi useimpia nappeja, koska empi mitähän hyvää nyt söisi. Lopputulos oli, että jokaisen panetun napin annos ilmestyi kassan luo.

Pystyin mielessäni elävästi kuvittelemaan, miltä tuo on oikeasti näyttänyt. Aivan kuin jostakin Spede-elokuvasta!  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään