Ilkka Mäkelä

"Frankin kilpailut"??

14 viestiä aiheessa

Tältä meidän palstalta löytyy joskus sellaisia google-mainoksia, joista ei tiedä, mitä mieltä olisi...

Äsken klikkasin mainosta "Frankin kilpailut, voita rahaa" tjsp.

Vaikuttaa aika oudoilta sivuilta. Linkit on 134 eri "kilpailuun" ja sivuilla on omia google-mainoksia, joilla ylläpitäjä kai sitten tienaa leipänsä?

Onko niissä mitään ideaa vai onko koko homma huuhaata, vai rahasampo ylläpitäjälle, vai harrastus, vai hyväntekeväisyyssivu ?

Linkki on seuraava:

http://www.dlc.fi/~frank/kilpailu/

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noita häiritseviä mainoksia pystyy blokkaamaan, jos tuntuu että joku on tälle sivustolle sopimaton..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eihän tämä minua mitenkään häiritse, mutta ihmettelen vain, mikä idea noilla sivuilla on ja onko idea ns. täysijärkinen?  :P

En huomannut, että sivujen ylläpitäjä esimerkiksi vaatisi joitain maksuja itselleen tai muuten yrittäisi huijata ihmisiä, eli ei kai tuolla sivulla mitään sopimatonta ole....

Sekin sitten huvitti, että klikkaamalla google-mainosta pääsi katsomaan uusia google-mainoksia  ;)

Hmm...Työpaikkojakin on näköjään tarjolla. Esim. FBI tarvitsee agentteja, tosin green card tarvitaan  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo ko. sivu on ollut olemassa jo ties kuinka kauan ja itsekin on sitä kautta tullut moneen kisaan osallistuttua - ja jotain voittojakin on tullut. Siis ihan oikeisiin kilpailuihin nuo linkit johtavat. Mikäs siinä jos ylläpitäjä jonkun euron tienaa mainoksilla? Ei tuossa mitään huijausta ole, varmaan harrastuksena lähtenyt ja sitten ajateltu että voisi siitä jotain tienatakin kun kävijämäärät lisääntyneet.

Mainoksista pääsee suodattamalla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No, jos Suomen kansa haluaa linkin kautta löytää mahdollisuuden osallistua kilpailuun, jossa voi voittaa juustohöylän, niin siitä sitten vaan  ;)

Suomalainen voittaa aina, sanoo Veikkaus, vaikka se erittäin todennäköisesti on joku muu kuin sinä itse.

Juu, mainoksista pääsee eroon esim. olemalla klikkaamatta niitä, eihän kukaan pakota klikkaamaan, mutta joskus uteliaisuus herää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No, jos Suomen kansa haluaa linkin kautta löytää mahdollisuuden osallistua kilpailuun, jossa voi voittaa juustohöylän, niin siitä sitten vaan  ;)

Ehkä juustohöylän takia en osoitetietojani luovuttaisi, mutta muutaman vuoden takainen New Yorkin reissu oli kyllä sen arvoista. Se onkin suurin voittoni koskaan (lottopottia odotellessa  :)). Sekin kisa taisi silloin tuota kautta löytyä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No löytyipä tuolta Frankin sivuilta jotain hyödyllistäkin. Minulle on nimittäin aina ollut vaikeaa keksiä mitä antaa lahjaksi ja tähän ongelmaan apu löytynee täältä;www.apuri.fi. Nyt tiedän mitä vaimolle seuraavaksi syntymäpäivälahjaksi ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onkos foorumilaisilla niin hyvä saksankielen taito, että osaavat suomentaa, mitä Sonjan kuvassa (picture) lapussa näkyvä teksti tarkoittaa, vai tarvitseeko Ilkka-sedän kertoa?  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onkos foorumilaisilla niin hyvä saksankielen taito, että osaavat suomentaa, mitä Sonjan kuvassa (picture) lapussa näkyvä teksti tarkoittaa, vai tarvitseeko Ilkka-sedän kertoa?  ;)

Ei tarvitse, ainakaan minulle. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei tarvitse, ainakaan minulle. ;)

Jawolh ! Päivääkään saksaa lukematta minäkin ymmärsin tuon kuvatekstin  ;D

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään