Guest SeppoHamalainen

Kumpi käsi?

31 viestiä aiheessa

Vasemmassa kädessä kynä ja lusikka pysyy tiukasti! Lentämishommat meneekin sitten "vähän niinku" pakosta oikeella; joystick on vähän hölmösti muotoiltu, ja joku hassu on suunnitellut purjekoneen jarruvivun vasemmalle puolelle.. Mutta kaikkeen tottuu, sano.

edit: eli vasenkätisiähän tässä ollaan jos joku nyt ei noista vihjeistä tajunnut... ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vasureiden invaasio! Itsekin olen vasuri, mutta hiirtä ja ilotikkua käytän oikealla kädellä.

Joo minäkin käytän hiirtä oikealla, mutta yhtä hyvin käy se myös vasemmalla, tottunut vain oikeaan..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täysin oikee kätinen, kyllä se bussin stikki on pysyny tos vasemmassakin kädessä hyvin, mutta esim. kirjoittamisesta ei tuu mitään vasemmalla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vähän joka asiassa käytän eri kättä. Huomaan usein käyttäväni vasemmalla kädellä hiirtä, ja joskus satunnaisesti kirjoitankin vasurilla. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onnenpekka !! ;D ;D

Arttu

Oikealla kirjoitan, muuten olen kaksikätinen, löytyy sekä Riitta että Lissu ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Raitin puoleista kättä käytän.

Vasemmalla ei suju mikään muu

kuin pesäpallon peluu (siis pallon kiinniottaminen)

WOOHOO!!! Merkkipaalu saavutettu (400 viestiä) ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oikia. Vasemmalla kädellä ei paljon muuta tehdä, kuin hakata näppistä... Ajan autoakin oikealla kädellä, vaihteen vaihdon aikana käytän vasenta kättä (tai jos säädän stereoita, lämppäriä jne). :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tulen rauhassa, ja edustan vasenkätisyyttä. Kaikki, kirjoituksesta ja puuron syömisestä tapahtuu vasemmalla. Löytyykö meikäläisiä lisää?

keke

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vasen käsi kirjoittaessa mutta aika pitkälti molempikätinen. Moni asia vaan toimii oikealla luontevammin.

Olipas vanha posti...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kirjoitan vasemmalla, lennän oikealla, siis olen vasenkätinen  ;D

Minulla just toisinpäin, Eurostaria kun ohjataan vasemmalla kädellä. :)

Oskari.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vasuri, ja kuten varmaan moni muukin vasuri on enemmän tai vähemmän molempikätinen: hiiri oikeassa kädessä, kitara kuten oikeakätiset, lentäminen sujuu molemmilla, frisbeetä tms molemmilla, tosin vasemmalla kädellä irtoaa varmaan pidempi heitto.

//T

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään