Guest Jufernaut

30 miljoonaa laukkua vuosittain kateissa

3 viestiä aiheessa

Matkustaja lähti lennolle ja luovutti virkailijalle kolme laukkua.

Tämä menee Nykkiin

Tämä menee Losiin

Tämä menee Lontooseen.

V:  Mihis te menette, kysyy virkailija?

M:  Bankokkiin.

V:  Ei tollanen onnistu meillä.

M: miksei, onhan se jo kolme kertaa onnistunut, kun olen aikaisemmin mennyt Bankokkiin

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Yllättävän pieni osa prosentuaarisesti kuitenkin lopullisesti häviää, vain 1% tuon jutun mukaan. Tosin tuo prosentin totaalinen osuuskin tekee 300 000 kadonnutta laukkua  :o Vuorokaudessa n. 820 laukkua...

Itse kun lähden matkalle niin pistän nimilapun myös laukun sisälle, monilla ihmisillä tuo nimilappu on vain laukun ulkopuolella, ja kaikilla ei edes sielläkään. Entä jos tämä ulkopuolella oleva nimilappu irtoaa, jäljellä on vain tagi mikä lentoasemalla pistetään. Ja vieläkun se irtoaa, niin jälleen on yksi laukku vailla omistajaansa.

Mikäli jokaisesta laukusta tuo nimilappu löytyisi myös sisäpuolelta, niin itse ainakin uskon että kadonneita laukkuja olisi oleellisesti vähemmän.

Toinen keino laukun kadottamiseen, on jättää edellisen lennon tagi laukkuun kiinni. Uutisessa mainittiin myös laukkujen turvatarkastuksista, useampia syitä tietysti mitkä laukkuja siellä hidastaa mutta uskaltaisin sanoa, että laukku jossa on poistettavaa tavaraa niin jää huomattavasti helpommin lennolta kun laukku joka on pakattu ohjeiden mukaan. ..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään