Ilkka Mäkelä

Harvinainen onnettomuus: Cessna 414 putosi autoliikkeeseen

32 viestiä aiheessa

Vitut niistä bemareista, ne on paskoja munanjatkeita muutenkin... Niitä tehdään germaniassa lisää. Kuolleita ei herätä henkiin mikään, rip ja myötätunto omaisille. Lisäksi hieno kone meni rikki...

Jokainen lentoonnettomuusuhri on liikaa

Lassi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vitut niistä bemareista, ne on paskoja munanjatkeita muutenkin... Niitä tehdään germaniassa lisää. Kuolleita ei herätä henkiin mikään, rip ja myötätunto omaisille.

Siinä puhuu mies asiaa! Täysin samaa mieltä!

:(:-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lassi

Siis jokainen ihmisuhri (auto-onnettomuus, tulipalo, jne) on liikaa....ainakin omasta mielestäni.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vitut niistä bemareista, ne on paskoja munanjatkeita muutenkin... Niitä tehdään germaniassa lisää. Kuolleita ei herätä henkiin mikään, rip ja myötätunto omaisille. Lisäksi hieno kone meni rikki...

Lassi

Varo Lassi.....Mikko voi ottaa hilseen nenään tosta bemari lausunnosta...  ;D

Ja tosiaan ei toi naurun asia ole toi onnettomuus. Tällästä tää välilä on :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Varo Lassi.....Mikko voi ottaa hilseen nenään tosta bemari lausunnosta...  ;D

Eikös Mikolla (P. siis) ole jo herne nenässä? Mä luulin, että se tulee Bemarin vakiovarusteena ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos noin pienestä ottaa niin antaa ottaa vaan. Joillakin bemarimiehillä on kuulemma itsetunto autostaan huolimatta kohdallaan... Puristan sen kuskin kättä jolla on ko.ominaisuus ja tulee sanomaan mulle että TERVE oletko sinä Citikka-itikka minä olen Bemari-Bete!

Citroen-citruuna  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos noin pienestä ottaa niin antaa ottaa vaan.

Jep, ja vielä tosiasioista ;D

Mutta juu, palaillaan takaisin aihepiiriin (vaikka tavallaan tämä siihen kuuluukin) :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Rauha koneessa olleiden muistolle. Voi vain kuvitella, miltä niistä ihmisistä on tuntunut tuolla :(.

Asiasta sitten tähän toiseen. Minusta nyt ei kannata edes puhua mistään bemareista / autoista ylipäänsä tämmösten onnettomuuksien yhteydessä. Mitä väliä, vaikka olisi mennyt Allähstanin sultaanin kaikki Maybachit siellä ?? Nehän on vain autoja.

Ja sitten kun mennään kolmanteen asiaan, eli autoihin, aivan tästä irrallisena asiana. Bemarit on maailman parhaita (jatkuvassa sarjavalmistuksessa olevia) autoja, ja vain tyhmä (tai ihminen, joka ei sellaisella ole ajanut) väittää niitä "munanjatkeiksi". Noniin, tempaskaa palkot otsalohkoon nyt huolella.

Tero

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja sitten kun mennään kolmanteen asiaan, eli autoihin, aivan tästä irrallisena asiana. Bemarit on maailman parhaita (jatkuvassa sarjavalmistuksessa olevia) autoja, ja vain tyhmä (tai ihminen, joka ei sellaisella ole ajanut) väittää niitä "munanjatkeiksi". Noniin, tempaskaa palkot otsalohkoon nyt huolella.

Miksi? Joku muu tuntui sen tekevän jo ;D

Mutta juu, autoväittelylle on tosiaan oma threadi:

http://www.flightforum.fi/discussion/index.php/topic,50673.0.html

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei toiminut toi autoväittely thread...

Nyt toimii...

Kahuluin lentoasemalle muuten laskeutui 1988 se Aloha Airlinesin 737 josta tuli avomalli lennon aikana. Uskomaton tapaus kaikin osin.

Hauska sattuma. Nimittäin just eilen illalla polttelin digiboxilta DVD:lle Air Crash Investigation-sarjan kyseisestä tapahtumasta kertovan jakson :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

alohasta tuli mieleen ,että muistaako porukka täällä ,ehkä YLE:ltä tullutta dokumentti sarjaa Musta laatikko. joskus 98 ehkä. siinä käsiteltiin lento onnettomuuksia. Oli aika paljon kaikkia. Oli aika hyvä sarja. Muistan ainaki Teneriffain 747 turma, toi Aloha ja Sioux cityn kymppiturma.

Mutta todellakin RIP noille Cessna uhreille

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt toimii...

Hauska sattuma. Nimittäin just eilen illalla polttelin digiboxilta DVD:lle Air Crash Investigation-sarjan kyseisestä tapahtumasta kertovan jakson :)

Olikohan se just tuo YLE:ltä tullut. Miltä kanavalta tuli ??

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olikohan se just tuo YLE:ltä tullut. Miltä kanavalta tuli ??

Juu, eiköhän se sama ohjelma ole, sillä sattumoisin poltin myös nuo kaksi muuta mainitsemaasi jaksoa :) Ja tosiaan National Geographicilta tallennettu jokunen viikko takaperin...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tero

Olen ajanut bemarilla ja minusta se vaan on munanjatke. Terolla on kumma tapa leimata ihmisiä tyhmäksi sen perusteella että väittää ko. autoja munanjatkeiksi. En minä ainakaan väitä ketään bemarikuskia tyhmäksi autovalintansa perusteella. Se auto vaan on munanjatke kuskin ominaisuuksista piittaamatta.

Citikka-itikka ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen ajanut bemarilla ja minusta se vaan on munanjatke. Terolla on kumma tapa leimata ihmisiä tyhmäksi sen perusteella että väittää ko. autoja munanjatkeiksi. En minä ainakaan väitä ketään bemarikuskia tyhmäksi autovalintansa perusteella. Se auto vaan on munanjatke kuskin ominaisuuksista piittaamatta.

Ilmeisesti Lerssi-Late ei sitten tarvitse jatketta?  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Puhumalla niistä on yleensä selvinny...Yritän pitää vereni muualla ettei taju lähde taas.... ;D

Nim. Parempi veri päässä ohjaamossa kun tajuttomana lattialla ilman rahoja :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Puhumalla niistä on yleensä selvinny...Yritän pitää vereni muualla ettei taju lähde taas.... ;D

G-housut auttaa kovasti kun jättää lahkeeseen...  ;)

Taitaa muuten olla off-topicin helmi tää ketju kyllä  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

G-housut auttaa kovasti kun jättää lahkeeseen...  ;)

Kommentoitko kokemuksesta?

Kun nähdään seuraavan kerran niin onhan meillä ainakin aihe.

Täältä tähän. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taitaa muuten olla off-topicin helmi tää ketju kyllä  ;D

Miten sen nyt ottaa...Itse huomasin sen harvinaisen seikan, että Bemarit mainittiin NTSB:n lento-onnettomuusraportissa, mistä syystä tämän ketjun aloitin.

Yleensähän raportit rajoittuvat olennaiseen, eli siihen, mitä koneelle, miehistölle, matkustajille ja mahdollisesti maanpinnalla loukkaantuneille tai kuolleille on tapahtunut, ja mistä syystä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

A) Joku NTSB:n kaveri ajaa Bemarilla

B) NTSB:lle maksettiin rahaa siitä että mainitsevat automerkin

C) Ei tämä nyt niin vaarallista ole

D) Ilkka, tämä oli hyvä ja "hedelmällinen" aihe, ihan oikeasti.

E) Läppää saa täälläkin heittää (myös minusta) ja se on suotavaa. Ei ilmailu ole liian ahdasmielistä!

F) Harmi vaan edelleen sen...

T:On muuten perjantai ja sen huomaa jutuistaaaaaa :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Citikka-itikka ;D

Mä en oikein ymmärrä tota "munanjatke"-juttua...itselläni on bemari, otin sen liisariksi, koska se hakkas 100-0 kaikki koeajamani autot (jopa vaimo myönsi elämänsä ensimmäisen bemarikoeajon jälkeen, että eiköhän tää ollut tässä). Auto on jotakuinkin täydellinen ajettava (raha ei tosin riitä isompaan koneeseen, siis tehoon, mutta Supra Turbo hoitaa sen homman), ei tuolla valinnalla ole mitään tekemistä sen kanssa että pitääkö sillä autolla saada kartsalla pesää...bemarit järkiään on erittäin hyviä ajettavia, miksi tätä faktaa ei suostuta myöntämään? Miksi hyvä ajettavuus samaistetaan siihen että housuissa on pikkuinen "wienerschnitzeli"? Ei ymmärrä.

Isälläni on C5, meillä oli mun ajokortti-iässä BX, citikkaa olen ajanut aika hemmetin paljon, samoin monia muita. Ei siitä vaan pääse mihinkään, että jotkut autot on parempia ajettavia kuin toiset. Ei tolla seikalla ole tasan mitään tekemistä sen koon kanssa...

-Kähmy

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miksi BMW-kuskit ei ymmärrä, että heille kuittaillaan juuri sen takia, että on äärettömän huvittavaa katsella, kun he ottavat jokaisen jutun tosissaan. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miksi BMW-kuskit ei ymmärrä, että heille kuittaillaan juuri sen takia, että on äärettömän huvittavaa katsella, kun he ottavat jokaisen jutun tosissaan. ;)

Tuskin tuon takia kuitenkaan kuittaillaan...luulisin että enemmänkin syynä on perisuomalainen kateus  ;D ;D

-Kähmy

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jippii! Joku bemarikuski tarttui....

Kun ajoin Bemarilla (veljeni omistama, hyvä ajaa) niin johan naiset katselivat ja nyt kun ajan sitikalla niin mummot katselevat...

En valitettavasti voi olla kenellekkään kateellinen automerkistä sillä jos voittaisin lotossa niin ostaisin MININ.... ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään