Juha Paulavuo

Finnairin aasialaiset lentoemännät yhä alipalkattuja

4 viestiä aiheessa

Typerää hössötystä minun mielestäni.  Ei niille aasialaisille voi maksaa suhteettoman korkeata palkkaa vain sen takia että suomalaiset elinkustannukset ovat korkeammat.  Nehän nauravat meille kohta päin naamaa, kun annetaan ilmaista rahaa vapaaehtoisesti.

Ymmärtäisin tämän, jos Finnair olisi korvaamassa koko henkilökuntaansa halpatyövoimalla, mutta minun ymmärtääkseni aasialaisia palkataan lähinnä kielitaitonsa ja kulttuuritaustansa takia, eikä hinnan.

Edit: isoja kirjaimia väärissä paikoissa perkele

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Typerää hössötystä minun mielestäni.  Ei niille Aasialaisille voi maksaa suhteettoman korkeata palkkaa vain sen takia että Suomalaiset elinkustannukset ovat korkeammat.  Nehän nauravat meille kohta päin naamaa, kun annetaan ilmaista rahaa vapaaehtoisesti.

Ymmärtäisin tämän, jos Finnair olisi korvaamassa koko henkilökuntaansa halpatyövoimalla, mutta minun ymmärtääkseni Aasialaisia palkataan lähinnä kielitaitonsa ja kulttuuritaustansa takia, eikä hinnan.

No täähän on sitten ihan sika reilua maksaa niille vähemään ,sillä perusteella ,että "eiväthän ne siihen rahaan ole tottuneet" tottakai niille on maksettava yhtäpaljon. Ei kyllä salettiin naura..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No täähän on sitten ihan sika reilua maksaa niille vähemään ,sillä perusteella ,että "eiväthän ne siihen rahaan ole tottuneet" tottakai niille on maksettava yhtäpaljon. Ei kyllä salettiin naura..

Rahalla ei ole mitään arvoa paperinpalana tai numerona.  Olisi järkevämpää lähteä siitä, että suomalaisen ja ulkomaalaisen suhteellisten elintasojen pitäisi olla suunnilleen samat sillä rahalla, jonka saavat samasta työstä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään