Ilkka Mäkelä

BA:n 747 diverttasi savun takia Cardiffiin, molemmat (!) matkustajat OK

7 viestiä aiheessa

BA:n 747:n lento Heathrow - JFK - Heathrow joutui menomatkalla birdstriken takia delayhin, ja paluumatkalla Englantiin myös diverttaamaan Cardiffin kentälle koneessa havaitun savun takia.

Paluumatkalla oli mukana 17 miehistön jäsentä, mutta vain 2 maksavaa matkustajaa, koska muut oli sijoitettu muille lennoille.

Ainakin oli riittävästi lentoemoja per matkustaja  ;)

No, aina kaikki ei mene putkeen.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/wales/4564430.stm

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mahtaa olla jännä/ikimuistoinen lento, kun istuu about 400 henkilöä kuljettavassa koneessa kahdestaan yhden toisen matkustajan kanssa (jos ei miehistöä lasketa)...on siinä matkustamo hiljainen.  ;D

Tais mennä tuo vuoro "vähän" tappiolle...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Paluumatkalla oli mukana 17 miehistön jäsentä, mutta vain 2 maksavaa matkustajaa, koska muut oli sijoitettu muille lennoille.

Saivatkohan upgradet?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Saivatkohan upgradet?

Ainakin mä olen istunut lupia kysymättä paremmassa luokassa, kun siellä ei muita näkynyt... 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kylläpä otti BA ankarasti persnettoa tuolla lennolla...  ;D

Oliskohan noita kahta voinut kuljettaa jollain pienemmällä koneella? Vaikka ei sillä tappiota olis tullut siltikin..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä oon ollut kerran ainoana matkustajana reittilennolla :)

Niin oon minäkin. EFVA-EFHK, tänä kesänä.  Atraimen takimmaiselle penkille käskivät ja nakkelivat 300 kg:n edestä hiekkasäkkejä takahutlariin :o :o

//Mika

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään