Jukka Vuorio

Uusi yhtiö Helsinki-Vantaalle

3 viestiä aiheessa

Terve kaikille, tämä on mun ensimmäinen kommentti tällä saitilla :)

Tänään Ylen uutisissa kerrottiin että Air Berlin alkaa lentää Helsingistä Dusseldorfiin. Yhtiön nettisivuilla on vielä tarkennettu että reitti on itse asiassa STN-HEL, stoppi vaan DUS:ssa. Kiva kun saadaan taas vähän uutta yrittäjää tänne pohjoiseen!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve kaikille, tämä on mun ensimmäinen kommentti tällä saitilla :)

Tänään Ylen uutisissa kerrottiin että Air Berlin alkaa lentää Helsingistä Dusseldorfiin. Yhtiön nettisivuilla on vielä tarkennettu että reitti on itse asiassa STN-HEL, stoppi vaan DUS:ssa. Kiva kun saadaan taas vähän uutta yrittäjää tänne pohjoiseen!

Tervetuloa foorumille. Mistä muuten päättelit, että koneen reitti on nimenomaan HEL-DUS-STN, koska tarjoaahan Air Berlin HEL-DUS -reitiltä Stanstedin lisäksi moneen muuhunkin kohteeseen vaihtoyhteyttä Düsseldorfissa?

Tuo Air Berlinin uutinen oli täällä muuten päivää ennen YLEä:

http://www.flightforum.fi/discussion/index.php/topic,46834.msg500789.html#msg500789

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tervetuloa foorumille. Mistä muuten päättelit, että koneen reitti on nimenomaan HEL-DUS-STN, koska tarjoaahan Air Berlin HEL-DUS -reitiltä Stanstedin lisäksi moneen muuhunkin kohteeseen vaihtoyhteyttä Düsseldorfissa?

Ohessa Air Berlinin julkaisema tiedote Stansted-Helsinki -yhteydesta:

Air Berlin now flies to Helsinki

22. Dezember 2005

From 3rd February Air Berlin will fly from London-Stanstead to Helsinki daily except Saturdays, with a connection in Dusseldorf. Flights depart Stanstead at 07.30 hrs and land in the Finnish capital at 14.45 hrs. The return flight departs at 15.55 hrs and arrives in Stanstead at 19.50 hrs.

Tickets start at £39 including taxes and fees. The flight to Helsinki can be booked already on the internet (airberlin.com), by calling our 24 hour flight service centre (tel. 0870 738 88 80), or through your local travel agent. Book early for the best prices.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään