Mikko Kärkkäinen

Millainen virtuaaliohjaamo kotoasi löytyy?

10 viestiä aiheessa

Tässä minun. Pahoittelen huonoa kuvanlaatua, padin kamera kyseessä. Puhelin on huollossa...

1.jpg

2 henkilöä tykkäävät tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

IMG_20201202_175803.jpg

Näyttönä on Sonyn 55 tuumainen 4k-lcd-televisio ja simu toimii myös 4k-resoluutiolla.

Muokattu: , käyttäjä: Esa Sairio
1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei ole. Niitä ei paljoa tarvitse Airbussia lennettäessä. Tosin bussilla lennän P3D4.5-simulla, koska FS2020:een ei vielä ole kehitetty kelvollista Airbussia, muuta kuin ulkonäöltään.

Joystickissä on kierto, joka hoitanee jotenkin polkimien tehtävät kun lennän Cessnalla FS2020:ssä.

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko kukaan testaillut/hommannut romuttamolta tmv. auton istuinta kotiohjaamoon? Sehän olisi lähempänä oikeaa asennon puolesta, siinähän on enemmän tai vähemmän puolimakaava asento. Näillä toimistotuolella asento on enemmän pystyssä. Romuttamolta taisi kohtuullisia istuimia 100 eurolla.

Nyt on tulossa Thrustmasterin bussiohjainsetti. Lisäksi vielä 3 näytön näyttöteline ja matalampi pöytä kuin normi toimistopöytä. Vielä pitäisi ostella muutamia 7" näyttöjä.

Onko joku saanut laitettua esim. bussin PFD:n vaikkapa tabletin näytölle? Tämän pitäisi olla helpompaa nyt FS2020:la kuin aikaisemmilla versioilla. 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jotain tälläistä sain askarreltua loman aikana. Auton etuistuin maksoi 20e, ei paha hinta. Säädöt yms vielä toimivat. Mutta tuo penkki on liian alhaalla, pitää etsiä eurolava jostaki ja vähän nostaa. Lisäksi näppäimistölle ja hiirelle on kehiteltävä joku taso, aika hankala käyttää noin. Sellainen varrellinen taso olisi erinomainen. Tuohon tulee vielä pari 7-tuumasta näyttöä alemmas. Lisäksi kaasukahvakin pitäisi tulla, mutta taisin joutua Gigantin ghostaamaksi...

5E8123D3-E392-4C68-9DD2-D63F224AD7EA.jpeg

edit: iseasiassa oivallinen näppäimistötason saa vähän virittelemällä. Pitää ensin hommata sellainen yhden näytön varrellinen teline. Puulevyistä t-muoto ja ruuveilla vain poraa kiinni, puulevylle kumimatto tjsp et näppäimistö pysyy paikallaan. 

Muokattu: , käyttäjä: Juha Kalli

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on tällainen, tosin muutaman vuoden takainen kuva. 

Eipä paljoa ole edistynyt kun meni hermot projektin kanssa, aika lähellä että luovun tästä jos jotakuta sattuu kiinnostamaan 737-800

Simu_2018_11_12.jpg

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
15 minuuttia sitten, Timo Poutsalo kirjoitti:

Mulla on tällainen, tosin muutaman vuoden takainen kuva. 

Eipä paljoa ole edistynyt kun meni hermot projektin kanssa, aika lähellä että luovun tästä jos jotakuta sattuu kiinnostamaan 737-800

Simu_2018_11_12.jpg

Onko tuo jossain autotallissa vai missä? Harmi et 737, itse bussimiehiä. Tosin pitäisi hommata hitusen isompi kämppä niin sinne mahtuisi esim kaksion toiseen huoneeseen.

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse kun tekee niin saa hyvän. Ei ehkä sisustuksellisesti paras mahdollinen, mutta eipä siitä kukaa ole itkemässäkään.

CC58A575-BABE-4461-86C3-09C62ED70C91.jpeg

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
22 tuntia sitten, Juha Kalli kirjoitti:

Onko tuo jossain autotallissa vai missä? Harmi et 737, itse bussimiehiä. Tosin pitäisi hommata hitusen isompi kämppä niin sinne mahtuisi esim kaksion toiseen huoneeseen.

Asutaan rintamamiestalossa jossa oli 2 auton autotalli kellarissa joka sitten jaettiin 3 osaan. ei niin kauheasti vie tilaa kuin luulisi, projisointipinta on keulassa alle metrin päässä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään