Rainer Andersson

Koneet sammuu itsekseen

7 viestiä aiheessa

Onko teillä muilla samanlainen ongelma viimeisen Steam päivityksen jälkeen, että koneet sammuvat? Päivitin "pienen" päivityksen eilen (Steam) ja sen jälkeen joka ainoa kone sammuu itsekseen...osaakohan joku neuvoa, kuinka saisin koneet toimimaan normaalisti?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
1 tunti sitten, Rainer Andersson kirjoitti:

Onko teillä muilla samanlainen ongelma viimeisen Steam päivityksen jälkeen, että koneet sammuvat? Päivitin "pienen" päivityksen eilen (Steam) ja sen jälkeen joka ainoa kone sammuu itsekseen...osaakohan joku neuvoa, kuinka saisin koneet toimimaan normaalisti?

Ei minulla ainakaan ole sammunut itsekseen. Minulla on levykeversio. Johtuuko Steam-versiosta? Olen huomannut että usein juuri Steam-versioiden omistajilla on jotain häikkää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei ole steam-version omistajilla mitään ja kuinka voisikaan, kun se on identtinen store-version kanssa. 

Millä tavalla koneet sammuu?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
1 tunti sitten, Joona Väisänen kirjoitti:

Ei ole steam-version omistajilla mitään ja kuinka voisikaan, kun se on identtinen store-version kanssa. 

Millä tavalla koneet sammuu?

Moottorit pyörii 5-15 sekkaa ja sitten sammuu...itsekseen. Yritin kysellä pojaltani meuvoa, mutta hän on ihmeissään, ettei koneiden pitäis sammua itsekseen

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokeileppa siirtää kaikki sisältö väliaikaisesti pois community kansiosta ja kokeile uudelleen. Näin saadaan suljettua pois mahdolliset sekoittavat lisäosat.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

..Ja sitten tarkistaa että seossäätö ei vahingossa kääntynyt liian laihalle. Mulla on tikussa sellainen pyörä joka voi vahingossa liikkua. Jonkunaikaa kesti ennenkuin tajusin...

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
29.3.2021 at 00.32, Timo Poutsalo kirjoitti:

..Ja sitten tarkistaa että seossäätö ei vahingossa kääntynyt liian laihalle. Mulla on tikussa sellainen pyörä joka voi vahingossa liikkua. Jonkunaikaa kesti ennenkuin tajusin...

Siinähän se oli, "pyörä" oli mullakin väärässä paikassa eli oli liikkunut :) Kiitos

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään