Tapio Ehder

msfs legacy importer

3 viestiä aiheessa

Kokeilin muuntaa FSX-koneen msfs2020-koneeksi msfs legacy importerin avulla.  Se onnistui muuten hyvin, mutta kone ei käynnisty, ei edes Ctrl-E-komennolla. Tein kaikki kuten netistä löytyvistä ohjeissa neuvotaan. Harmittaa kun muuten hienon näköinen mallinnus, mutta ei käynnisty! Onko kelllään kokemusta tästä muunnosohjelmasta?  Netissä ei löydy mitään neuvoa tästä ongelmasta.

C-47.1.jpg

C-47.2.jpg

Muokattu: , käyttäjä: Tapio Ehder

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
4 tuntia sitten, Tapio Ehder kirjoitti:

Kokeilin muuntaa FSX-koneen msfs2020-koneeksi msfs legacy importerin avulla.  Se onnistui muuten hyvin, mutta kone ei käynnisty, ei edes Ctrl-E-komennolla.

Uteliaisuuttani nyt latasin ja kokeilin tuota, kun tuli puheeksi. Ei mitään ongelmaa moottoreiden käynnistyksessä näppäinkomennoilla. Sitä ihmettelin miten sinulla tuo Cockpit on mittarivarusteltu??. Minulla pelkät ruksit tuli mittareiden kohdalle, ja se on yksi syy, miksi en tätä aiemmin innostunut kokeilemaan, kun ei tuo ohjaamo pelaa. Sinulla varmaan joku DC-3 addonversio?

Näppäinkomennoilla ja tikulla tosin pääsin aivan hyvin lentelemään. Äänet saavat minulta kehuja, aivan hyvät Dakotamaiset.:thmbup:

Malmi 1.jpg

Malmi 2.jpg

Malmi 3.jpg

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä kokeilin tuotakin versiota. Sen sain aluksi toimimaan, mutta sekin jämähti jostain syystä. Tämä toinen versio on C-47, eli jonkinlainen DC-3 muunnos. FSX.ssä todella hyvin mallinnettu ja monipuolinen. Mulla on sitten joku estobugi päällä kun en saa noita toimimaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään