Markku Aaltonen

Mauritiuksen saari näkyy mustavalkoisena!

5 viestiä aiheessa

Ongelma Mauritiuksen kanssa.Ladattuani sen simuun se näkyy mustavalkoisena.Sama toistuu jos lataan siihen maksullisen FSDG:een FIMP kentän sillä erolla että kenttä

itse näkyy oikein mutta muu osa saaresta edelleen mustavalkoinen.Kyseessä P3Dv4 ja viimeisin versio.Orbx myös käytössä.Oon koittanu kaikkea mahdollista mutta aina

sama juttu.Näkyykö muilla P3Dv4:n käyttäjillä FIMP oikein?Aikasemmin näkynyt oikein mutta pariin kolmeen viikkoon en ole siellä lennellyt.Mitähän kannattasi kokeilla?

PS.Ongelma poistui kun asensin aikasemman client version 4.5.13.32097 uusimman 4.5.14.34698 tilalle.En vaan tiedä mitä vaikuttaa muihin lisäosiin!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokeilin kaikkea mahdollista ennen clientin vaihtamista edelliseen versioon.Ois vaan mielenkiintoista tietää toimiiko defaul scenery FIMP (Mauritius) muilla käyttäjillä joilla

on tää uusin client asennettuna P3Dv4.5 simuun.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro,

Mulla on vastaavaa ongelmaa ilmaantunut muutaman kerran. Kaikki maisemat ovat mustavalkoista. Olen poistanut aina shaderit ja käynnistänyt simun uusiksi niin on alkanut toimimaan. Tuo sinun tekemä client päivitys tekee myös sen tuossa asennusprosessissa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro,

Mulla on vastaavaa ongelmaa ilmaantunut muutaman kerran. Kaikki maisemat ovat mustavalkoista. Olen poistanut aina shaderit ja käynnistänyt simun uusiksi niin on alkanut toimimaan. Tuo sinun tekemä client päivitys tekee myös sen tuossa asennusprosessissa.

Oli taas päässyt unohtumaan asioita. Poistin shader kansion,asensin uusimman clientin takaisin ja kas,värit palas maisemaan.Kiitos. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään