Bamce Fabricius

Airveteran OH-LCH repaint

4 viestiä aiheessa

Suomen dc3 ei ole tuota muovi kuplaa katolla, ja mitä minä olen siitä lukenut niin sen pitäisi olla ainoa alkupräinen dc3 joka on lentokunnossa.

Noi kuplalla varustetut ovat ylijäämä koneita jotka sodan jälkee myytiin siviilikäyttöön.

Korjatkaa jos olen väärässä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Manfred Jahnin ja kumppaneiden tekemään C-47-koneeseen löytyvät sekä Finnish Airlinesin että KarAirin paintit ja niissä en näe tuota kuplaa. Ne ovat molemmat tarkoitettu kyseisen koneen vanhemmille versioille (uusin taitaa olla beta 3.1406, joka minulla myös on). Toimivat myös tässä uusimmassa versiossa (siis FSX:ssä). En vain millään enää muista mistä ne latasin. Etsiä voi koettaa hakusanoilla paint, C-47, Manfred Jahn, tms. tai ehkä myös tuon uusimman P3D-paintin tekijän nimellä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Suomen dc3 ei ole tuota muovi kuplaa katolla, ja mitä minä olen siitä lukenut niin sen pitäisi olla ainoa alkupräinen dc3 joka on lentokunnossa.

Noi kuplalla varustetut ovat ylijäämä koneita jotka sodan jälkee myytiin siviilikäyttöön.

Korjatkaa jos olen väärässä

Käsittääkseni valmistunut C-53 -sotilasversiona ja muunnettu matkustajakoneeksi toisen maailmansodan jälkeen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään