Matti Westerholm

Onedrive

4 viestiä aiheessa

Onedrive ilmoitti, että muisti on melkein täynnä ja tee lisää tilaa. Poistin sieltä 4 gt. ja sitten huomasin, että uusi Prepar3D ei enää toiminutkaan. Palautin tiedostot ja taas pelaa Prepar3D. Huomasin, että Onedriven tiedostoissa oli Dokuments ja siellä oli Global Air ja kaikkien lentokoneiden tiedot ja AF2 ja tilaa vei yli 4 Gt.. Voisiko ne siirtää jonnekin muualla, niin tulisi tilaa ja toimisiko Prepar3D siitä huolimatta. Voisiko joku tietää? Onko niiden pakko olla Onedrive:ssä? Kiitoksia etukäteen!!!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Eikö Onedrive ole Microsoftin pilvipalvelu? Miksi sulla siellä on Prepar3D:n tiedostoja?

Vai onko tossa vaan kyse siitä, että se synkkaa tiedostot myös tonne pilveen ja sieltä pilvestä on tila loppu? Sitten tossa dellattu paikalliselta levyltä simun fileitä, jotta saadaan myös OneDriveen tilaa? Onko jotain syytä miksi tota OneDriveä pitää käyttää simun säilytykseen vai onko ne vaan menneet sinne puolivahingossa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

""vai onko ne vaan menneet sinne puolivahingossa.""

Luulen, että näin on käynyt, koska en itse niitä ole sinne laittanut tai sitten ne menee ikäänkuin varatallennukseksi sinne. Outoa on myös se, kun minun toisessa tietokoneessa on vain FSX, niin sielläkin on Prepar3D tiedostoja, vaikka ei koko simulaattoria ole sillä tietokoneella. Ilmeisesti ne on jotenkin samalla käyttäjänimellä siellä. Kiitoksia paljon kuitenkin vastauksista teille!!!!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään