Pertti Lode

Let

13 viestiä aiheessa

Juu, kyllä niitä löytyy mutta ei ykskään mikä pelaisi fsx, toi paintti on ensimmäinen minkä olen  nähnyt viittavan sinne päin

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla ainakin on Let 410 ja pelaa mainiosti FSX-SE:llä. Oli ilmainen ja on" PWDT L410OUP".(4 eri versiota).

Anna mulle linkki sinne missä se on.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Anna mulle linkki sinne missä se on.

Tossahan se Armaksen linkin takaa löytyy -> Lataus joko FS9:lle tai FSX:lle - silmä käteen  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lähes kaikki Let L410-koneet, joita löysin näyttäisivät olevan FS2004:lle tehtyjä. Lopulta löytyi FlightSim.comista FSX-versio, jonka tekijä on sama kuin erään FS2004-versionkin Ticosimin maalauksella FSX Nature Air Let 410 Pack: https://www.flightsim.com/vbfs/fslib.php?searchid=66193504. Se sisältää Pannon Wings Design Teamin (PWDT) tekemän modelin. Paketti ja asennusohjelma on kokonaan espanjankielinen, mutta eiköhän tuo selkene. Jos ei, kysy minulta niin suomennan.

Edit: Linkit FlightSimissä (yllä) vanhenevat (vuorokaudessa?), joten tässä vielä suora latauslinkki: https://www.flightsim.com/vbfs/fslib.php?do=copyright&fid=189598

Pekka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos Pekka, sinun ohjeilla löyty kone joka on täydellinen mutta kuitenkin niin huonon näkönen ettei sillä kehtaa lentää,  paneelit ovat erillaisia.

fs9 koneista mitkä olen nähnyt on vc paneelin tausta poissa ja siitä näkyy kiitorata paneelin läpi mittarit ovat kohdallaan.

Jätetään tää tähän, ei se näytä tuottava tulosta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tossahan se Armaksen linkin takaa löytyy -> Lataus joko FS9:lle tai FSX:lle - silmä käteen  ;D

Ja minä kirjotin että se nättää olevan AI kone jolla ei voi lentää -silmä käteen  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja minä kirjotin että se nättää olevan AI kone jolla ei voi lentää -silmä käteen  ;D

No otin silmän käteen ja se näytti että AI-kone on kyseessä  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään