Juhani Pelli

Prepard3v4 kaatuu

3 viestiä aiheessa

Viime aikoina on tapahtunut muutamia kertoja, että lentäessäni TFDI 717:lla simu sammuu omituisesti.. Syytä en tiedä, enkä osaa etsiäkään.

Olisko jolla kulla jonniimoista käsitystä/tietoa siitä mistä vikaa kannattais ruveta etsimään. Masiina on win 10 64 bit, näyttiksen ajurit ok.

Moista oiretta ei esiinny muilla konehilla lennettäessä?

yst. Jussi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos ongelmaa ei muilla koneilla kuin tuolla TFDi:n 717:lla ei ilmene, niin aika varmasti ongelma liittyy siihen. Itse en kyseistä tuotetta omista, mutta onko siihen mahdollisesti tullut jokin päivitys viimeaikoina, joka olisi voinut rikkoa sen. Muutenkin jonkin verran kaatumisongelmia olen kuullut tuolla koneella lennettäessä ilmenevän. Eli jos vika on lisäosassa, niin vaikea sitä itse on lähteä korjaamaan vaan on odotettava päivitystä. Parempaa tukea varmasti saat suoraan TFDi:ltä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos ongelmaa ei muilla koneilla kuin tuolla TFDi:n 717:lla ei ilmene, niin aika varmasti ongelma liittyy siihen. Itse en kyseistä tuotetta omista, mutta onko siihen mahdollisesti tullut jokin päivitys viimeaikoina, joka olisi voinut rikkoa sen. Muutenkin jonkin verran kaatumisongelmia olen kuullut tuolla koneella lennettäessä ilmenevän. Eli jos vika on lisäosassa, niin vaikea sitä itse on lähteä korjaamaan vaan on odotettava päivitystä. Parempaa tukea varmasti saat suoraan TFDi:ltä.

Juu kiitos...yritän solkata vajavaista vajaisemmalla lontoollani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään