Guest FOO Fighters

AS Tromsö v1.3 P3D v.4.1 Kiitorata törmäys

7 viestiä aiheessa

Tervehdys.Pulma on että,lentokone törmää johonkin,mitä ei näy.Ilmiö esiintyy kiitoradalla sekä seisontapaikoilla.Olen poistanut P3D v4.1:n Realismi asetuksista,kaikki törmäys ja rasitus kohdat.Näin jotkut neuvoivat AS:in sivustoilla.Olen myös ladannut kentän uudestaan resussinvalvojan valtuuksilla.Koneeni on Win 7,i5 kellotettu noin 4ghz,GForce 1060 6gb.Lisureistä käytössä:Orbx,Base,vector,open LC ja Norja ja Rex4.Lennän ainostaan OFF-line.Tämä ilmiö esiintyy ainostaan AS Trömsön kohdalla.Mahtaisiko joku tietää,voiko asialle tehdä mitään?Kaikki käyttämäni versiot lisureista ovat P3D V4 yhteensopivia.PS: olen Googlettanut asiasta,mutta mitää käyttökelpoista en ole löytänyt.Terv Martti

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tervehdys.Pulma on että,lentokone törmää johonkin,mitä ei näy.Ilmiö esiintyy kiitoradalla sekä seisontapaikoilla.Olen poistanut P3D v4.1:n Realismi asetuksista,kaikki törmäys ja rasitus kohdat.Näin jotkut neuvoivat AS:in sivustoilla.Olen myös ladannut kentän uudestaan resussinvalvojan valtuuksilla.Koneeni on Win 7,i5 kellotettu noin 4ghz,GForce 1060 6gb.Lisureistä käytössä:Orbx,Base,vector,open LC ja Norja ja Rex4.Lennän ainostaan OFF-line.Tämä ilmiö esiintyy ainostaan AS Trömsön kohdalla.Mahtaisiko joku tietää,voiko asialle tehdä mitään?Kaikki käyttämäni versiot lisureista ovat P3D V4 yhteensopivia.PS: olen Googlettanut asiasta,mutta mitää käyttökelpoista en ole löytänyt.Terv Martti

Siis mitä tapahtuu törmätessä?

Tapahtuuko kaikilla lentokoneilla?

Asetus simussa pitää olla: Crashes and Damage -> Ignore crashes and damage

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi.Taas,Esimerkiksi tänään kun kokeilin,niin peruutin defu konetta parkista,niin liikku pikkasen ja sitten crash ja peli käynnisty sen jälkeen peruskentältäaloitus koneella eli f 22.Tekee kaikilla koneilla samaa,sekä payware että defu koneilla.Mulla myös AS Bergen joka toimii ihan hyvin.Eli simu ei kaadu.Kun kone ihan paikoillaan niin ei tapahdu crashia,vaan heti ku aletaan liikkumaan.P3D:n törmäys ja muut on deaktivoitu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mooi.Tunne syvää häpeää :-[.Mulla oli se asetus väärin.Muutin sen siihen ignore kohtaan ja pääsin taivaalle.Sain kuvan siitä asetus ikkunasta,mutta en saa sitä tänne siirretyä.Olen ollu reilu kaks vuotta simuilematta ,mut nyt tämä uus 64bit P3D v4,innosti taasen ilmailun pariin.Melkoista hapuilua taas opetella kaikki niksit.Kiitokset Tatulle vastauksista ja leppoisia tuulia kaikille simupilooteille.Terv Martti

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvä hyvä, arvelinkin, että se ignore crash ei ollut päällä. Siksi pyysin kuvaa, vaan eihän sitä enää tarvi kun homma toimii.

Se carsh toiminto on hyvin karkea ja huono, ei sitä kannata pitää päällä.  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä näin on,että siinä P3D crash toiminossa on feelua ja jotain outoa on just Tromsossa.Mulla 3 Fly Tampaa ja kaks AS kenttää ja niissä muissa ei ole kyseistä juttua ilmennyt.Tää on vielä semmoista hieno säätämistä ku on uus simu.Muistia täytyy hommata lisää,vie simua käynnistäessä lähes kaiken ramin jota on 16gb ddr 3:sta.En ole vielä kattonut mikä on muistin käyttö lennon aikana.Pikku hiljaa hyvä tulee.T: martti

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään