Mikko Kärkkäinen

Pari kysymystä Spitfiresta

2 viestiä aiheessa

Eipä oo muutamaan kuukauteen tullut vedettyä juuri muulla kuin A2A:n Ja DCS:n Spiteillä. Pari kysymystä olisi mihin en löydä vastausta mistään.

 

A2A mallintaa MK I ja II variantteja. Mikäköhän on kuomun vasemmalla puolella oleva luukku pleksissä, mitä ei IX:ssa enää ole? Ja toinen kysymys koskee polttoainemittaria: mikä idea on painaa aina erikseen nappia, jotta tuo polttoainemittarin viisari liikkuu? Pirun epäkätevää.

 

Eipä kai muuta..

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

A2A mallintaa MK I ja II variantteja. Mikäköhän on kuomun vasemmalla puolella oleva luukku pleksissä, mitä ei IX:ssa enää ole? Ja toinen kysymys koskee polttoainemittaria: mikä idea on painaa aina erikseen nappia, jotta tuo polttoainemittarin viisari liikkuu? Pirun epäkätevää.

 

A2A:n foorumilta kaivettua:

The answer is quite simple and is in two parts...

 

1. The fuel gauge is electric and therefore a "consumer". The Early Spitfires had a "live" system..the Accumulator (battery) was hard wired to the system without a master switch and so any active consumer ...fuel gauge... would drain the accumulator if left "on" all the time. Every single consumer has a switch of its own. Which leads to the second part...why not an on off toggle?

 

2. Necessity....you don't need it as any more than a guide Many WW1 Scouts had no fuel gauge.. this era of aircraft were designed by pilots/designers familiar with that generation of aircraft. .the pilot knew what time he took off and how long he could fly for. The big spinning thing at the front and the "Absence of Sound Indicator" tend to give ample notice that you have run out of fuel.

Re: Fuel Guage

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään