Niklas Kivinen

MBL Dezign - EFMA Fsx:lle ( P3D:lle)

8 viestiä aiheessa

Ei sovi jostain syystä P3Dv4:lle. Lisäksi kokeilin FSX-Steamille, jossa aiheuttaa simun kaatumisen. Vain kun laittaa asetuksen "ignore crashes and damages"  asennus onnistuu. Aika kummallista? 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos tuntuu raskaalta, niin sieltä voi ehkä poistaa traktorin ja mönkijän, joka vetää perässään kärryä. Pelkästään niissä on drawcalleja ja polygoneja enemmän kuin koko lentokentässä pitäisi olla. Traktorissa 142 drawcall ja mönkijässä 58. Molemmista pitäisi selvitä yhteensä 1-3:lla.  :) Silja festival sisältää myös 265 drawcallia.

Tekstuureja ilmeisesti puuttuu paketista, en tiedä miten P3D suhtautuu niihin, FSX toimii, mutta saattaa joskus aiheuttaa muistivuodon.

Kentän exclude ei toiminut minulla, kylttejä ja default rakennuksia näkyi edelleen, mutta minun pitää tarkistaa ensin, ettei ole itsellä vääriä tiedostoja missään piilossa.

Ilmainenhan se on, helppo kokeilla ja todeta miten pelittää. Tervetulleitahan kaikki Suomen maisemat aina ovat.  :)

PS

Viitaten Tapion kommenttiin, minulla on FSX-SE. Crash on aina ignore crash asetuksella, siellä se kannattaa pitääkin, on niin epärealistinen se crash mallinnus. Mutta maisema latautui kyllä, heitti ne errorit puuttuvista tekstuureista. (Minulla on fsx.cfg asetus päällä, joka ilmoittaa puuttuvista tekstuureista ja objekteista)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuossa EFMA:ssa on kumman näköiset puut kentän ympärilla, näyttää jotenkin vanhoilta fs98 -fs2000 ajoilta? ei sovi oikein tuohon maisemaan

Kun asensin Tatun Ahvenanmaa scenery niin hävisi ne rumat puut pois

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

...

Mutta maisema latautui kyllä, heitti ne errorit puuttuvista tekstuureista. (Minulla on fsx.cfg asetus päällä, joka ilmoittaa puuttuvista tekstuureista ja objekteista)

Mikä on tuo fsx.cfg-asetus?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikä on tuo fsx.cfg-asetus?

>[sCENERY]
// To show alerts or areas, set to = 1 
// To hide alerts or areas, set to = 0 

// Alert for missing textures
ShowMissingTextureAlert=1

// Alert for missing objects
MissingLibraryAlert=1

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

>[sCENERY]
// To show alerts or areas, set to = 1 
// To hide alerts or areas, set to = 0 

// Alert for missing textures
ShowMissingTextureAlert=1

// Alert for missing objects
MissingLibraryAlert=1

Kappas vaan, jotain "uutta". Tuohan on ihan tarpeellinen, jos jokin kenttä mättää....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään