Mikko Kärkkäinen

Dinon F-14D ja TacPack

5 viestiä aiheessa

Nyt olen taas TomCatin puikoissa. Tämä Cattaneon F-14D on uskomaton tekele. Mistään en vain löydä asetutoriaalia. Mites saan valittua tietyn asetyypin lennossa, osaako joku neuvoa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt olen taas TomCatin puikoissa. Tämä Cattaneon F-14D on uskomaton tekele. Mistään en vain löydä asetutoriaalia. Mites saan valittua tietyn asetyypin lennossa, osaako joku neuvoa?

FLIGHT MANUAL

A complete flight manual is provided as pdf file in the:

SimObjects/Airplanes/Grumman_F14D/docs subfolder of your main FSX Installation folder.

A Weapons systems reference guide is provided as pdf file in the same folder.

Please note that this manual is a derivative of the real F-14D Flight Manual, and some of the information reported

do not apply to this simulated rendition. In the vast majority of cases, the differences are clearly outlined in the

documentation.

SPECIAL ANIMATIONS / COMMANDS:

I guess that many will not read the manual... being myself an engineer, I know that manuals are important, but I usually

do not read them! So here is a minimal list of thing you should know before flying the virtual Tomcat.

This list is NOT inclusive of all the special features or differences from real-life aircraft, but you really should

read them before flying.

Jollei tuolta löydy niin ei kait sitten olekkaan, en ole koskaan niitä kokellut

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Haa - kiitokset. Mulla oli netistä ladattuna tuo manuaali, ja siinä ei ollut mitään asesysteemeistä. En tiennyt, että tuolla oli erillinen PDF TacPackia varten!  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään