Raine Ampuja

P3D jetways

7 viestiä aiheessa

juu siis kyllähän tää on tod näk lisäosaongelma, mutta missä vois kokeilla perusohjelman Jetwaysseja?

Mulla on ORBX, GTX, FSUIP ja Aerosoft ja LOWI Justflight.  Missään näistä ei portit toimi.  :'(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

SOLVED!

eli koneessa ei ollut EXIT määrittelyjä

Kopioin A321:sen Aircraft rivit omaani ja pikku viilailun jälkeen alko pelittää.

Aerosoftin Jetwayssit ei P3d:ssä toimi.

Se ihmeellinen credit systeemi ei taida auttaa? (eli toimi kyllä FSX:ssä, jonka kopioin)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oletan että puhut nyt AES:ista. AES toimii vain kentillä joita se tukee ja joissa se on aktivoitu. Tiedostojen kopiointi simusta toiseen varsinkin tuommosessa systeemissä ei tule koskaan toimimaan. Kolmanneksi, AES ei taida tukea p3d:tä?

Jotkin kentät myös saattavat käyttää SODE:a jolloin eivät toimi normaalila tavalla.

En vieläkään kyllä ihan ymmärrä ongelmaa, tai sitä että mitä lisäosia tai kenttiä sinulla on.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, näin on.

Kyseessä on isohko kotiohjaamo (CRVL 10b). Softakin on paisunut vuosien varrella lähes nimeämättömäksi.

Siirryin tänä vuonna FS2004:sta FSX:n kautta P3Dv3:een, sillä se toimi mun PC:llä vakaimmin. Siirto oli iso operaatio. Periaatteessa copypastesin pala kerrallaan, testasin toimivuuden ja editoin lisäohjelmilla minkä pystyi.

AES:n maaliikenne ei toimi P3D:ssä. Se oli tiedossa jo etukäteen ja harmitti, koska Aerosoftin maisemat ovat hienoja.

Päädyin silti pohtimaan josko sopivuus ei koskisi Jetwayseja. Ainakin saman firman Frankfurtissahan tuubit liikkuu P3d:ssäkin.

Sittemmin huomasin, etteivät Jetwaysit toimi mun P3D:llä lainkaan, mutta nyt ongelma on siis hoidettu.

Toimimattomuus johtui siitä, että P3D tarvitsee "Aircraft.cfg"-tiedostoon kohtaan "EXITS" tarkemmat tiedot ovien sijainnista. Sellaisia ei kaikissa "teeseitse"-koneissa ole. Copypastesin rivit tehdas A319:stä mun Superiin, viilaisin hieman numeroita ja nyt pelittää.

BTW.

Olisipa hienoa, josko joku jonglööri saisi Helsinki Megan putket toimimaan P3D:llä vai onko joku jo tehnyt?

Pidän vanhasta hangaarista. Olin siellä joskus kesätöissä :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään