Jukka Immonen

Madeira X Evolution

6 viestiä aiheessa

Hei, ostin ja asensin Madeira X Evolution; en tiedä mikä meni vikaan? Itse saari on ok, mutta itse lentokenttää ei näy; se on ikään kuin kiitoradan alla, autot lentää ilmassa. Kun eka kerran lensin sinne, kiitorata oli ikäänkuin vuoren harjanteella ja kiitoradassa oli pieni aukko, mistä oikea kenttä vilahti kiitoradan alla...Kun poistin ohjelman ja menin kentälle iudestaan, niin koneeni oli "vuoren sisällä:. Eli jotain outoa on nyt tapahtunut. Tällaista ei ole sattunut koskaan, kaikki muut kentät on edelleen ok maisemineen kaikkineen, vain tämä Madeira tökkii! Olen yrittänyt asentaa sen useaan kertaan, mutta aina sama tulos. Oli ehkä sekavasti selostettu? Yritän ottaa kuvakaappauksen, jos tarvii...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Poista LPMA ja LPPS default BGL tiedostot tai tallenna ne johonkin.ORBX/FTX_VECTOR/FTX_VECTOR_APT/Scenery.Älä poista Inactive tiedostoja! En tiedä mistä johtuu mutta täällä lento kaatuu usein crash ilmoitukseen ilman että näkyvissä olisi mitään mihin osuisi!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En tiedä mistä johtuu mutta täällä lento kaatuu usein crash ilmoitukseen ilman että näkyvissä olisi mitään mihin osuisi!

Ei sitä simun Crash detection asetusta kannata pitää päällä. Crash-mallinnus perustuu objektien ympärillä oleviin suorakulmioihin, ja pienikin hipaisu tähän näkymättömään suorakulmioon aiheuttaa massiivisen törmäyksen. Eipä se taida olla mitään huippuluokkaa myöskään koneen tullessa tonttiin vähän reippaammasti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvä tietää vastaisuudessa.Olen pitänyt sen asetuksen päällä yleensä eikä ole niin herkästi simu kaatunut törmäyksiin!Madeira on näköjään erikoisherkkä tekemään sitä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei

en vielä lannistu! Olen etsinyt ratkaisua googlesta ja etsin myös vastausta tuolta Rolfin linkittämältä sivulta. Siellä olevat linkit eivät aukea. Enkä oikeastaan muutenkaan oikein ymmärtänyt mikä lopulta ratkaisisi edellä kuvatun ongelmani. Olen poistanut ja ladannut tiedoston useaan kertaan ja kokeilut ladata jäjestelmänvalvojanakin. Eli: olisiko kenelläkään vääntää kunnon ohjeet suomen kielellä? kiitos :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään