Esa Sairio

FSX ei asennu uudelle SSD-levylle

8 viestiä aiheessa

Hankin tänään SSD-levyn FSX:ää varten. Poistin FSX:n asennuksen "vanhanaikaiselta" F-levyltä. Uusi SSD-levy on asennettu tietokoneeseeni ja toimii. Siirsin sinne valmiiksi FSX:n Addon-kansion sisällön, jotta voin helposti asentaa lisäosat uudelleen, kun FSX saadaan toimimaan SSD_levyllä.

FSX ei asennu. Disketiltä 1 kyllä tulee FSX:n asennusnäyttö, josta valitsen asennuskohteeksi SSD-levyn, jonka nimi on X, ja sen alla on kansiot Program Files (86)/Microsoft Games.

Installer Shield Wizard jämähtää (siniset palkit eivät lisäänny) ja tekstinä tuossa tilanteessa on Removing applications.

Kokeilin lähes 10 kertaa sammuttaen aina välillä koko tietokoneen pakolla, mutta ei auta. Mielestäni olen poistanut FSX:n edellisen asennuksen sekä F-levyltä että C-levyltä FSX:n "ohjaustiedostotkin"

Mikä neuvoksi?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

FSX ei asennu. Disketiltä 1 kyllä tulee FSX:n asennusnäyttö, josta valitsen asennuskohteeksi SSD-levyn, jonka nimi on X, ja sen alla on kansiot Program Files (86)/Microsoft Games.

Ei mitään Program files(86)/Microsoft....

Asenna simu johonkin yksinkertaiseen esim.  X:\FSX polkuun.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Google tietää valaista meitä: pitää odottaa. Voi mennä yli 10 minuuttia, ennen kuin asennus alkaa/jatkuu.

Tutkin itsekin samaa asiaa googlaamalla. Jostain syystä tuossa kohtaa pitää odottaa. Minulla asennus jatkui vajaa 10 minuutin kuluttua. Koko simun asennukseen meni lähes tunti. mutta onnistui. Kiitos Tatulle kuitenkin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

SSD-levy oli hyvä ostos. FSX latautuu huomattavasti nopeammin, kun simu on nyt asennettu SSD-levylle. Tämä on mutua, mutta simu tuntuu toimivan entistä sulavamminkin.

Olen tyytyväinen! :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

SSD on kyllä aina aikamoinen performassiboosti. Itselläni simu on vielä pyörivällä levyllä, mutta käyttis on SSD:llä ja sekin on nopeuttanut.  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

SSD on kyllä aina aikamoinen performassiboosti. Itselläni simu on vielä pyörivällä levyllä, mutta käyttis on SSD:llä ja sekin on nopeuttanut.  :thmbup:

Minullakin käyttis on ollut aina SSD:llä (asema C). Nyt vasta itse simukin on SSD:llä (mielikuvituksellinen nimi: asema X).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään