Mikko Kärkkäinen

Mutta mihin katosivat aallot?

11 viestiä aiheessa

Lentelin tänään Etelä-Ranskassa ja USAn länsirannikolla, ja huomasin vuodenajan muuttuneen (Orbxin maisemat pääsevät oikeuksiinsa!) ja sen, että veden aallot, tai veden tekstuurit ovat kadonneet tyystin. Tilalla on pelkkä pilviä heijastava sininen massa. Parhaiten asian huomaa, kun katsoo kohti aurinkoa. Katsastin grafiikka-asetukseni, ja huomasin että water detail -slideri on harmaana, eli en saa muutettua sitä ultralle (en tiedä liittyykö tämä asiaan millään tavalla). Mihinköhän mun veteni on kadonnut?  :-

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikä simu? Jos P3D niin kokeile poistaa prepar3d.cfg ja anna simun luoda se uudestaan. Onko tesselation täppä valittuna? Jos ei niin valitse se.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voi riippua myös maisemasta. Jos maisemaan ei aaltoja ole tehty, niin ei ne silloin näy. Jos kyseessä default tai esim. ORBX, (niin kuin tässä ilmeisesti on), niin kyllä silloin varmaan pitäisi näkyä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, P3Dv3 kyseessä. Kokeilen huomenna poistaa - taas - tuon .cfg-tiedoston.. katsotaan mitä tulee.

Onko se tesselation valittuna siellä asetuksissa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko se tesselation valittuna siellä asetuksissa?

Täppäsin tuon, ja aallot palasivat. Kiitokset taas.  :thmbup: Mä en pitäny tuota valittuna, koska mulla on vaan 4GB näytönohjain.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täppäsin tuon, ja aallot palasivat. Kiitokset taas.  :thmbup: Mä en pitäny tuota valittuna, koska mulla on vaan 4GB näytönohjain.

4gb riittää hyvin. Olen itse saanut max 3700mb käytettyä näyttismuistia mutta tesselation ultralla ja ollut tosiaan joku eddm tai omdb ruudulla ja rutkasti ai-liikennettä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No hyvä että ratkesi tuolla  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sillä Internetin tutkimisella on tosin sellainen sivuvaikutus, että kysymysten määrä täälläkin vähenisi dramaattisesti, jos sitä harrastettaisiin yleisemminkin.

:laugh: Tosin vaatii edes jonkinmoisen englannin kielen taidon.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään