Esa Sairio

Norjan mesh?

4 viestiä aiheessa

Olen innostunut uudelleen simuasioista saatuani FSGenesiksen 19 metrisen meshit toimimaan Euroopan 13 maassa ja Tatun tekemän 19 metrisen Suomen keski- ja pohjoisosissa.

Tietääkö joku, onko hieman vanhempi mutta erinomainen Norway Quality Mesh enää imuroitavissa mistään? Tämä oli siis ilmainen lisäosa. Sen tarkkuus oli joko 76 metriä mutta paketti sisälsi myös bgl:t, jotka mahdollistivat 38 metrin tarkkuuden.

Minulla on tuo 76 metrin versio käytössäni, mutta aikanaan tyhmyyttäni olen poistanut siitä LOD10 bgl:t, joilla saisin tuon 38 metrin tarkkuuden eli kaksi kertaa nykyistä tarkemman Norjan korkeusmallinnuksen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen innostunut uudelleen simuasioista saatuani FSGenesiksen 19 metrisen meshit toimimaan Euroopan 13 maassa ja Tatun tekemän 19 metrisen Suomen keski- ja pohjoisosissa.

Tietääkö joku, onko hieman vanhempi mutta erinomainen Norway Quality Mesh enää imuroitavissa mistään? Tämä oli siis ilmainen lisäosa. Sen tarkkuus oli joko 76 metriä mutta paketti sisälsi myös bgl:t, jotka mahdollistivat 38 metrin tarkkuuden.

Minulla on tuo 76 metrin versio käytössäni, mutta aikanaan tyhmyyttäni olen poistanut siitä LOD10 bgl:t, joilla saisin tuon 38 metrin tarkkuuden eli kaksi kertaa nykyistä tarkemman Norjan korkeusmallinnuksen.

* Kyseinen Norway Quality Mesh löytyy Flightsimnorway.com sivustolta

http://www.flightsimnorway.com/addons/default.php?funct=dl&pack=nqm

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Norjan vuoristo on erittäin hieno, kun Norway Quality Meshin tarkkuudeksi tuli 38 metriä noilla LOD 10 bgl:llä. Hieno Norja oli jo aiemminkin. Simuna siis FS 2004.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään