Mikko Kärkkäinen

MegaScenery Earth England

10 viestiä aiheessa

Kun Orbxin kanssa tuli ryppyjä rakkauteen maksamisen ja lataamisen kanssa, ja halusin tuon Walesin alueen välttämättä, menin ja hankin itselleni MegaScenery Earthin England-packin, johon kuuluu Wales. No maksu sujui ongelmitta, mutta tämä asennus on kyllä ollut hullua! Latasin 29kpl 1,XXGB:n kokoisia pakattuja .exe-tiedostoja ja jonkinlaisen installerin, jonka piti helpottaa asennusta. Helpottaa=helppoa. Hah, pskanmarjat sanon minä. 100 virhekoodin ja 3 tunnin säädön jälkeen sain jotain asennettua koneelle, mutta nyt tuo pirun simulaattori on jo tunnin rakentanut databasea uusille scenery-tiedostoille, ja ilmeisesti jumahtanut 59%:iin. Ja ilmoittanut alussa pari kertaa, että ei löydä jotain. Miksi minulle käy aina näin? Nimim. Olenko tyhmä?

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitä ongelmia orbx:n kanssa oli? Sehän on helppo ja yksinkertainen ja luultavasti paras vaihtoehto. Mulla on Orbx:n Englanti myös.

Tuollaisissa jättipaketeissa ja niiden asentamisessa ja lataamisessa on omat ongelmansa, kuten oletkin jo huomannut. Sama juttu oli FS Global Mesh vai mikälie lisuri olikaan. Ihan tuhottoman kokoinen paketti ja lataaminen oli suht tuskallista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitä ongelmia ORBXin kanssa? No jostain syystä he eivät kelpuuta luottokorttiani enää. Base Packin, Vectorin, Ja EU LC:N sain hommattua, mutta nyt kun yritin Walesia ja Trees HD:ta, niin tulee jokin virheilmoitus. Tiedustelin asiasta ORBXin asiantuntijaa, mutta hän väitti ongelman olevan Suomen päässä, tiedä häntä. Muualla kortti toimii ongelmitta. Saisivat ottaa PayPalin maksuvaihtoehdoksi. Sitten tuo maksettujen pakettien lataaminen. On ihan oma lukunsa. Ei tullut bitin bittiä Soneran 100 megan laajakaistalla. Jouduin imuttelemaan puolison kännykällä. Jostain syystä sain kaiken lopulta toimimaan, mutta oli kyllä vaikeaa.

Tämä MegaScenery Earth oli kyllä komea kuvissa, mutta livenä aika kamala. Taisi olla huono ostos. Kai tästä jotain opittiin...  :-\ Perskule.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitä ongelmia ORBXin kanssa? No jostain syystä he eivät kelpuuta luottokorttiani enää. Base Packin, Vectorin, Ja EU LC:N sain hommattua, mutta nyt kun yritin Walesia ja Trees HD:ta, niin tulee jokin virheilmoitus. Tiedustelin asiasta ORBXin asiantuntijaa, mutta hän väitti ongelman olevan Suomen päässä, tiedä häntä. Muualla kortti toimii ongelmitta. Saisivat ottaa PayPalin maksuvaihtoehdoksi. Sitten tuo maksettujen pakettien lataaminen. On ihan oma lukunsa. Ei tullut bitin bittiä Soneran 100 megan laajakaistalla. Jouduin imuttelemaan puolison kännykällä. Jostain syystä sain kaiken lopulta toimimaan, mutta oli kyllä vaikeaa.

Tämä MegaScenery Earth oli kyllä komea kuvissa, mutta livenä aika kamala. Taisi olla huono ostos. Kai tästä jotain opittiin...  :-\ Perskule.

Onko luotto tapissa? Kokeilitko jotain muuta korttia? Välillä tuo ORBX:n lataus on tosiaan suht hidas, mutta kyllä kaiken on saanut kuitenkin ladattua ongelmitta ainakin Elisalla. Asentaminenhan on sitten helppoakin helpompaa kun menee FTX Centralin kautta kaikki automaattisesti.

Mulla ei ole mitään hajua noista MegaSceneryistä, kiertänyt kaukaa.  :-[ Ymmärrän että varmasti vtuttaa tuollainen susiostos, mutta minkäs teet. Sijoita seuraavat eurot mielummin vaikka Elisan nettiin, niin johan pelittää orbx:kin. ;D

Tosian tuo FSGlobal -paketti mulla on ostettuna mutta ei asennettuna. Siinä on pirullinen lataaminen, ihan tajuttoman kokoinen paketti samanlailla pilkottu varmaan 10 eri osaan, ja sitten .exellä asennetaan kaikki yhdessä. Ties kuinka monta herjaa siinäkin tuli että paketit korruptoitunut jne.  :thmbdn: Ei jatkoon.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ORBX:llä oli paypal käytössä, mutta paypal jäädytti heidän rahansa joten se loppus siihen, eli eivät saaneet rahojaan ulos sieltä eivätkä kai ole vieläkään saaneet?

Megasceneryt joita minulla on yksi kun sai Irlannin taannoin ilmaiseksi asentui moitteetta, sekä ilman että sillä asennusavustajalla. Kannattaa ladata kaikki vähänkin isompi latausavustajalla. Laatu on huonoa MSE paketeissa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko luotto tapissa? Kokeilitko jotain muuta korttia?

No taisin käyttää sanaa luottokortti väärin. MasterCardi Debit tuo on, eli ei luotossa voi olla ongelmaa, kun se aina tarkastaa maksutilanteessa tililtä, että pätäkkää on.

Mulla ei ole mitään hajua noista MegaSceneryistä, kiertänyt kaukaa. 

Nyt minäkin osaan kiertää  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ties kuinka monta herjaa siinäkin tuli että paketit korruptoitunut jne.  :thmbdn: Ei jatkoon.

Muistaakseni purkaamisessa pitää käyttää winzippiä. Kokeilin myös ensin 7zippiä, mutta sillä tulee just noita herjoja.

Mitä tulee orbixiin, on minullakin päivitykset tulleet DNAlla hitaasti pätkien. Onneksi se osaa nykyään jatkaa siitä mihin on viimeksi katkennut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vielä tuosta lataamisesta. Käyttäkää ihmeessä jotain download manageria noiden jättitiedostojen kanssa. Niitä on sekä ilmaisia että maksullisia. Minulla on ohjelma nimeltä Free Download Manager. Free Global Meshiä (koostuu monesta jättipaketista) en saanut millään ladattua ennen kuin asensin tuon.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä tuolla sceneryllä on hetkensä. Tarpeeksi korkealla kun on, niin välillä jopa ihan hieno. Pitää tutustua tarkemmin huomenna. Tuossa nyt yksi räpsy Lontoon läheltä, joskin pilvet on vähän tiellä.  :-

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitä ongelmia ORBXin kanssa? No jostain syystä he eivät kelpuuta luottokorttiani enää.

Nyt Handelsbanken ja ORBX heittelevät palloa keskenään, kun molemmat väittävät että vika on toisessa päässä. No jos ORBXille ei mun rahat kelpaa, niin fine. Handelsbankenista pitäisi muutenkin jo vaihtaa johonkin muualle...  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään