Teo Karvonen

FSUIPC Autosave jäädyttää P3D:en.

4 viestiä aiheessa

Moi,

Eli ongelmana on se, että FSUIPC:n autosave "jäädyttää" simun hetkeksi aina kun tallentaa.

Kokeiltu toistaiseksi ainoissa lisurikoneissa eli PMDG 737NGX:ssä ja 777:ssa. Simu ei kaadu, mutta kuva jäätyy 2-5 sekunttiin ja simu menee hetkeksi "Ei vastaa" tilaan.

Ongelma kaikkoaa heti kun autosaven ottaa pois, mutta ostin FSUIPC:n juuri autosaven takia. Outoa tässä on se, että vanhassa huonommassa koneessani autosave ei ainakaan silloin jäätynyt omaan silmääni. Lukuisia forumipostauksia lukeneena olen huomannut, että tuo on autosaven "ominaisuus" eikä sille voi oikein mitään. Mistä voisi johtua kun jotkut tallentavat nopeasti ja jotkut tallentaa paljon hitaammin.

P3D 3.4 Hotfix 2

AS16 + ASCA

ENVTEX

Chaseplane.

Joku sanoi mulle, että kun lisää fsuipc:en virustorjunnan sallitulle listalle niin se voi helpottaa. En ole varma miten se tehdään. Käytössäni on F-Secure virusturvaohjelmisto.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei mulla autosave jäätynyt silloin, kun sitä aikanaan käytin, joten ei se sen vakio-ominaisuus ole.

Lisää Prepar3D/Modules/FSUIPC.DLL F-securen exclude-listalle. Siellä softassa on varmasti asetuksissa valikko, josta voi lisätä tiedostoja, jotka ohitetaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei mulla autosave jäätynyt silloin, kun sitä aikanaan käytin, joten ei se sen vakio-ominaisuus ole.

Lisää Prepar3D/Modules/FSUIPC.DLL F-securen exclude-listalle. Siellä softassa on varmasti asetuksissa valikko, josta voi lisätä tiedostoja, jotka ohitetaan.

Enpä tuota .DLL Filua saanut lisättyä, eikä F Securella ole muuta vaihtoehtoa kuin tiedoston tarkastuksen pois jättäminen. :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Enpä tuota .DLL Filua saanut lisättyä, eikä F Securella ole muuta vaihtoehtoa kuin tiedoston tarkastuksen pois jättäminen. :o

Juuriki näin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään