Mikko Kärkkäinen

Uusi mylly: FSX->FSXSE

17 viestiä aiheessa

Uusi tietokoneeni saapuu piakkoin, ja samalla vaihtuu käyttis seiskasta Windows kymppiin. Aihetta on varmasti käsitelty sen tuhannen kertaa, mutta kertaus ei varmasti ole huono asia. FSX ei ilmeisestii toimi uudessa kokoonpanossa, niin eteen tulee  steam editionin osto. Minulla on miljuuna erilaista lisäosaa, kenttää ja konetta FSX:aan, niin kuinka ne mahtavat toimia SE:ssa? Ei viitsisi ostaa kaikkea uusiksi...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mistä olet saanut semmoisen käsityksen? Taitaa todella moni minä mukaanlukien pelata fsx:ää win10:llä.  :)

Fsx lisäosat toimivat kaikki semmoisenaan steam versiossa jos se on ainoa asennettu fsx. Jos sinulla on levy ja steam versio samaan aikaan asennetuna voi tulla ongelmia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tietokone haettu eilen kaupasta. Täytyy sanoa että tää win10 yllätti positiivisesti! Komea ja nopea kuin mikä! Latasin FSX Steam Editionin kun oli alennuksessa, ja oon sitä DCS:n ohella laitellut lentokuntoon. Huomasin surukseni, että VRS TacPac ja SuperBugin tiedostot olivat korruptoituneet, ja muistiin kirjoittamani latauslinkki vanhentunut, joten joudun ehkä kuoppaamaan suosikkikoneeni tai ostamaan sen uudelleen. Taas mennään muutama vuosi tällä kokoonpanolla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis, mulla on win10 ja steam versiota pelattu 241 tuntia. Eli kyllä toimii. Koitas vähän kertoa tarkemmin mitä tapahtuu pelin kaatuessa, koska syy ei ole steam fsx:ssä eikä win kympissä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Valitsen lennettävän koneen, kentän jne., ja kun painan 'lennä', niin fsx vaan sammuu. Ei mitään virheilmoitusta. Asennettuna nyt muutama kone, rex4td, active sky next ja ground environment USA.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

^ AI piru, oon mä tuon joskus lukenut. Kokeilin defu-Hornetilla Helsingissä, niin ei kaatunut simu. On nää aika henkimaailman juttuja joskus...  ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

^ Tiedä häntä. Seuraa idioottimainen kysymys koskien Active Skyta. FSX:ssa toimi heittämällä, eli käynnistin ensin AS:n ja sitten FSX:n, ja simu tunnisti AS:n automaattisesti. Nyt SE:n kanssa simu ei tunnista sääohjelmaa... eli mitä vipstaakeja pitää käännellä AS:n kanssa?  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään