Teo Karvonen

PMDG 737 2D FMC Ongelma.

5 viestiä aiheessa

Moi, päivitin näytönohjaimeni GeForce GTX 960 4GB:een. Ihan kaikki eivät menneet ongelmitta.

Linkkaan tähän YouTube Videon jossa esitän ongelman.

Eli kun avaan FMC:en 2D:nä. (SHIFT + 3) Ja normaalisti käytän / klikkaan namikoita.  Näyttää siltä, että toinen hiiri piirtyy taustalle haaleana ja mukaan tulee tuommoista vihreätä epämääräistä taustaa.

Ongelmaa ei esiinny Aerosoftin busseissa, eikä muuten kuin 2D:nä. Sinänsä pieni ongelma, mutta rasittava pitkällä tähtäimellä.. Olen kolunut Googlen ylösalaisin useampaan kertaan, ja näyttiksen asetuksia vääntänyt suuntaa jos toiseen ja PMDG operations centerissä cockpitin tekstuureita HIGH/LOW välille. Olen sanaton. Osaatteko te auttaa minua, olette viimeinen toivoni!

- Teo

EDIT: Sama ongelma molemmissa simuissa. FSX:SE & P3D V3.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ongelma ratkaistu. Pitkään se kestikin ja alkoi jo turhauttaa... Ongelma ratkesi siis, että laskin MSI Afterburnerilla kellotaajuuksia aluksi ihan alas josta nostin pikkuhiljaa ylöspäin.  Ilman, että ongelmaa alkoi esiintymään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipäs tainnutkaan olla... Tiedä oliko vain hyvää tuuria eilen hetkellisesti. Hetken verran on ilman välkkymistä ym. Mutta kun lähtee lentoon ja noin 10-20min jälkeen alkaa oireita taas näkymään. Prkl.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään