Guest sakkeus83

PMDG 737 vai 777?

9 viestiä aiheessa

Moi,

 

Onko jollain molemmat tuotokset? Mikä on mielipide, kumpi on kaikkiaan parempi? Millä tavalla muuten revieweissä katse kulkee 777:n ohjaamossa eri akseleilla liukuen mm. vaakasuunnassa?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

777:lla pystyy tietääkseni lähtemään ilmaan suomen jokaiselta "isolta" kentältä. Eli jos haluat lentää sekä lyhyitä lentoja että pitkiä lentoja niin suosittelen 777:kaa. Itse pidän siitä. Lentää hyvin ja tehoja löytyy.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Molemmat lisurit päihittää Aerosoftin bussin kirkkaasti. Aerosoftin bussilla kyllä lentää paikasta A paikkaan B yleensä ihan kunnialla, ellei sitten tule bugeja lennolla vastaan. Muuta sillä ei sitten teekkään. PMDG tuotteilla pystyy simuloimaan failureitakin järkevästi ja voi olla lähes varma, että bugit eivät tule sotkemaan lentoa. Homma siis toimii hyvin pitkälti niinkuin oikeastikin, toki simun sallimissa rajoissa.

 

Oma mielipiteeni on, että kannattaa hankkia PMDG 737 alkuun. Lyhyemmät legit ja muutenkin omasta mielestä mukavampi kone simuloida, kun on jotain tekemistäkin. Myös reittivalikoima kyseiselle koneelle on kattava ympäri maailma ja vaitheluväliä löytyy niin tunnin hypyistä aina max enduranceen.

 

Tripla on sitten kiva lisä, mikäli on aikaa ja halua lähteä lentämään hieman pitempää reissua. Harvassa on ne lyhyet tunnin legit triplalla, mutta kyllä niitäkin esimerkiksi Japanista ja kauko-idästä löytyy missä voluumit ovat hieman suuremmat. Myös Doha-Dubai reittiä lennetään triplalla. Näiden lisäksi sitten löytyy joitakin muutaman tunnin pituisia Cargo legejä. Muuten kone on suunniteltu lähinnä long-hauliin, ja lentoajat nousevat lähes poikkeuksetta yli viiden tunnin ja parhaimmillaan saa legillä istua lähes 14 tuntia, jos sille päälle sattuu.

 

Mutta totuushan on, että molemmat koneet on erittäin hyvin mallinnettu ja kumman tahansa valitseekaan, voi olla varma, että vastinetta rahalle saa. Lähinnä kannattaa kysyä itseltään, että onko mahdollisuutta ja riittääkö kantti lentää useamman tunnin long hauleja vai lentääkö mielummin lyhyitä legejä, jossa saa samalla myös mukavasti nousuja ja laskuja aikaseksi. Omasta mielestä nousut ja laskut ovat aina lennon parhaat vaiheet. Mittareiden monitorointi käy hieman puuduttavaksi useamman tunnin lennoilla. Toki niitäkin tulee aina sillointällöin tehtyä, kun on aikaa ja saa pari hyvää leffaa in-flight entertainmentiksi. Ja onhan se fiilis +10h lennon jälkeen ihan mukava myös (kaikki eivät tajua, enkä niille sitä sen tarkemmin ala selittämään).

 

Jouka

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Simussa kun ollaan niin B777:llä voi lentää mitä haluaa. Mulla ei muita lisäosakoneita edes ole asennettuna B777:n lisäksi. Sillä tuleekin sitten lennettyä kaikkea mahdollista puolen tunnin hypyistä 15 tunnin matkalentoihin (totuus: vuoteen en ole simuillut juuri mitään vuoden ikäisen atk-kaappaajaterroristin takia ::)).

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ja onhan se fiilis +10h lennon jälkeen ihan mukava myös (kaikki eivät tajua, enkä niille sitä sen tarkemmin ala selittämään).

Jouka

 

Pitää paikkansa 8) Tosin nykyään enemmän ikää kun on tullut, niin arvostaa kyllä niitä lyhympiä reittejä enemmän.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään