Teo Karvonen

GSX Kaataa FSX:SE:n

10 viestiä aiheessa

Terve (taas)!

Ongelmana kutakuinkin huomasin tänään semmoisen, että GSX kataa simun - kun käytössä on mikään isompi kone. Boeingit airbussit etc. Cessnat jne. pienkoneet menee. Ongelmani siis se, että kun reguestaan esimerkiksi PMDG boeingilla deboardingin, cateringin tai ihan minkä vaan - ruutu jäätyy ja tulee ilmoitus "Microsoft flight simulator ei vastaa" ja kaatuu etusivulle. Oon asentanut koko simun jo uudestaan ja GSX:n toistakymmentä kertaa uusiksi ja muut lisärit. Muilla koneilla toimii, mutta isoilla koneilla se kaatuu - kerta toisensa jälkeen. Kokeiltu myös defu airbusseilla, boeingeilla - ei toimi. Ollut melkoinen epäonnen päivä tänään. :D Rupeaa vähän nyrpimään, google ei oikein antanut vastauksia. Sen verran hyvä ja tarpeellinen lisuri, ettei sitä voi simuilla enää ilman tuota. :D

- Teo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aloitetaan ihan peruskysymyksillä:

Mikä GSX versionumero? Uusimmalla varmaan ajelet.

Mikä Windows? ja onko kaikki päivitykset ajantasalla?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aloitetaan ihan peruskysymyksillä:

Mikä GSX versionumero? Uusimmalla varmaan ajelet.

Mikä Windows? ja onko kaikki päivitykset ajantasalla?

Windows on 7 - en ole vielä päivittänyt 10, se mahdollisuus kuitenkin on. Ja GSX uusin installeri ladattu suoraa FS Dreamteamin sivuilta. Kaikki päivitykset on ajettu läpi.

- Teo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kertooko Tapahtumienvalvonta-logi mitään ja oletko lukenut FSD:n foorumia - siellä on joitakin ratkaisumahdollisuuksia?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kertooko Tapahtumienvalvonta-logi mitään ja oletko lukenut FSD:n foorumia - siellä on joitakin ratkaisumahdollisuuksia?

Ei mitään logissa pitäisi olla. Oon koittanut selata foorumeita tuloksetta, rupeaa vähän tympimään. Portille / runwaylle pystyn esimerkiksi warppaamaan, tehnyt testi mielessä. Mutta heti kun requestaan jotain toimintoa - koko toosa kaatuu..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ongelma ratkesi! Kun vähän syvemmälle foorumien syövereihin menin löysin ratkaisun. Asensin GSX triljoonannen kerran uusiksi ja poistin kaikki virushommat käytöstä ja myös joku oli sanonut, että Default trafficci asetuksista pois kokonaan. Itselläni nämä toimi - vihdoin ja viimein.

- Teo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mielenkiintoista - olen EFHK:lla ja pyysin Catering-palvelua - homma näyttää jymähtäneen siihen. Hiiren nuolen sijaan pyörii tuo pieni sininen rinkula, joka kertoo yleensä, että jokin asia on keskeneräinen. Jatkuvasti tuntuu löytyvän jotakin uutta säätämistä. Pääsin juuri eroon BlueScreeneistä palaamalla vanhempaan nVidia-ajuriin ja nyt tämä - tympii tosiaan  :thmbdn: Eikun etsimään ratkaisua liekkö monennen tuhannen kerran. Minulla on myös FSX SE, mutta en usko sen vaikuttavan asiaan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mielenkiintoista - olen EFHK:lla ja pyysin Catering-palvelua - homma näyttää jymähtäneen siihen. Hiiren nuolen sijaan pyörii tuo pieni sininen rinkula, joka kertoo yleensä, että jokin asia on keskeneräinen. Jatkuvasti tuntuu löytyvän jotakin uutta säätämistä. Pääsin juuri eroon BlueScreeneistä palaamalla vanhempaan nVidia-ajuriin ja nyt tämä - tympii tosiaan  :thmbdn: Eikun etsimään ratkaisua liekkö monennen tuhannen kerran. Minulla on myös FSX SE, mutta en usko sen vaikuttavan asiaan...

Ymmärrän tuskasi, mäkin tappelin tämän kanssa liian kauan. Melkeen meinasi wintoosakin asentua uudestaan.. Forumeilta itse löysin avun kun tarpeeksi pitkään tongin..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toimii taas. Poistin taas kerran Virtual-kansiosta tuon .bin-tiedoston ja vaihdoin Itävaltalaisesta Turkkilaisiin väreihin. Mallorgalle yritetään... PMDG NGX 737-800.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tähän voisi lisätä vielä sen, että BlueScreen näyttää vahvasti olevan yhteydessä Alt+Enter toimintoon.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään