Mikko Kärkkäinen

Pmdg triplaseiska vs. 757&767

9 viestiä aiheessa

Osaan operoida 757&767:lla. Nyt himottaisi tuo pmdg:n 777. Kuinka paljon tuon avioniikka eroaa ensin mainituista? Onko edessä pitkäkin opiskelumaratooni?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aika pitkälle ovat samanlaisia kaikki Boeingin lasiohjaamovehkeet, joten ei ole kovinkaan vaikea opetella :) Joitain eroja on tietenkin, mutta eipä mitään maailmaa mullistavaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

tota pmdg triplaseiskaa on aika helppo käyttää, ainoa hyvä juttuna on siinä että se hakee ILS taajuden automaattisesti :) ainaki mulla, eikä mitään hirveän mullistavaa eroa ole

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

tota pmdg triplaseiskaa on aika helppo käyttää, ainoa hyvä juttuna on siinä että se hakee ILS taajuden automaattisesti :) ainaki mulla, eikä mitään hirveän mullistavaa eroa ole

Laittelepa vähän pientä random vikaa kehiin ::)

PS. Eikö tosiaan mitään muita hyviä juttuja ole?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Laittelepa vähän pientä random vikaa kehiin ::)

PS. Eikö tosiaan mitään muita hyviä juttuja ole?

Nooh emmä tähän ny keksi xD, no ainaki sitä on helpompi käyttää ku 757:skaa mun mielestä, autopilootissa on joku bugi ett kun sen kytkee pois päältä niin hälytys rupee vaa hutaa siinä ja eikä lopu :P tai sitten teen sen vaan väärin xD

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nooh emmä tähän ny keksi xD, no ainaki sitä on helpompi käyttää ku 757:skaa mun mielestä, autopilootissa on joku bugi ett kun sen kytkee pois päältä niin hälytys rupee vaa hutaa siinä ja eikä lopu :P tai sitten teen sen vaan väärin xD

Jos kytket AP:n Z-näppäimellä niin tähän auttaa muistaakseni painaa Z-näppäin uudestaan niin hälytys ei soi. Ja onhan siinä Triplassa kaikkea muuta hienoa mitä vanhoissa ei  8).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ainakin juuri paljastit ettet ole manuaaleja lukenut yhtään. Edes sitä PMDG777 Introductionia..

Suosittelen kyllä lukemaan manuaalit oikeasti läpi, jos haluat oppia lentämään sitä. Tai edes tietämään järjestelmien toiminnasta jotain.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään