Guest Janne Heikkinen

APUUUU-VA! Access Denied!

8 viestiä aiheessa

Moro

FS2004 on toiminut koneellani kaikki nämä vuodet (10 v.) upeesti. Tänään kun laitoin levykkeen sisään ja yritin avata simua, tuli vain teksilaatikko:

Access Denied. Please login with administrator privileges and try again.

Tietääkö joku, mistä on kyse?

Janne

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla kävi sama kun päivitin win10:iin. Sitä ennen toimi moitteetta, kiinnostaisi siis minuakin asia kovasti. Olen järjestelmänvalvojana kirjautunut, ja olet asettanut erikseen myös pelin aukeamaan järjestelmänvalvojana myös.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itselläni on ollut viime vuodet koko ajan käytössä Windows 7 enkä ole tehnyt mitään muutoksia. Yht'äkkiä vain tuli tuollainen herja.

Tietokone maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää ja kummastuttaa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä minulla toimii Fs-2004 64-bittisessä Win-7:ssa kokeilin äsken. Tänään on asennettu windowsin viimeisimmät päivitykset, mutta vain tärkeimmät ei valinnaisten listaa.

No-Cd-pathc ja Fs-2004 päivitys on myös asennettuna.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No-Cd-pathc ja Fs-2004 päivitys on myös asennettuna.

No tottakai se toimii kun on no-cd patch käytössä.. Eihän siinä silloin enää ole sitä suojaus-systeemiä :D :D

Jouni

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No tottakai se toimii kun on no-cd patch käytössä.. Eihän siinä silloin enää ole sitä suojaus-systeemiä :D :D

Jouni

Nerokasta, tuo auttoi siten että peli ainakin käynnistyi, lentämistä en ole vielä kokeillut. Kiitos  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään