Guest Mikyli

EFJM skene tomimaan fsx:ssä ?

17 viestiä aiheessa

Niin se toimimaan kunnolla ? mulla jostain syystä toi alempi kiitorata leijuu ilmassa ja photosceneryy ei näy, ku jämifly inissä ne käytti sitä heillä oli finlandx ja efjm skene ja heillä toimi hyvin ku itellä ei vaikka on samat addonit.

Vinkkejä mites sen sais toimiaan voin pistää kuvia myöhemmin jos niitä tarvitsee.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei taida olla vielä tehty EFJM-maisemaa FSX:lle. Jos se on se (FISD:in?) FS2004:lle tehty, ei sitä saakaan toimimaan ainakaan sellaisenaan. Mikähän simu/maisema niillä lienee ollut käytössä? Ehkä joku on tekaissut sellaisen/muokannut FS2004-maisemaa, joka ei ole (vielä) levityksessä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

He sanoivat ett se on fsx simu koska finlandx toimii vaan fsx:ssä :P ja sanoivat että sen löytää tuolta fs nordicista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tarkistin FISDin sivuilta ja tosiaan EFJM ei ole heidän "not compatible"-listallaan. No, pitäähän sitä kokeilla. Hain täältä: http://fisd.fsnordic.net/projects/efjm/ version 2.0 ja siihen päivityksen 2.1. Asensin maiseman FSX:ään ja voila se toimii. Ei mitään mainitsemiasi ongelmia, vaikka maisema on FS2004:lle tehty.

Oletko asentanut päivityksen 2.1 (afcadeineen)? Kopioi sen tiedostot version 2.0 päälle.

Pekka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

tein kuten sä ja se näyttää tältä :(

2015-08-04_00002.jpg

2015-08-04_00001.jpg

mikäs vois olla vikana ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

...

mikäs vois olla vikana ?

Luultavasti se, että maisema on tehty FS2004:lle. Minulla se näyttää suunnilleen samalta paitsi, että mikään kiitorata ei "kellu ilmassa". Photaria mulla ei nyt ole tuolle alueelle, kun olen muutenkin karsinut ne minimiin (vievät ihan liian paljon muistia). Sen näkymättömyydestä en siis osaa sanoa mitään.

Pekka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jämillä tosiaan annettiin vahingossa vähän väärää informaatiota. Jämin scenen FSX-versio on edelleen betassa eikä ole vielä muutamien bugien takia julkaistu. Tarkemmasta aikataulusta en osaa sanoa, kun en kehityksessä mukana ole.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tervetuloa foorumille Mikael. En osaa auttaa ongelmassasi mutta kiinnitti huomiota nuo 1024 leveät kuvasi.  Tietääkseni tuon levyiset kuvat eivät ole ennen menneet foorumin softasta läpi. Liekö tähän nyt tullut jokin muutos?

8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tervetuloa foorumille Mikael. En osaa auttaa ongelmassasi mutta kiinnitti huomiota nuo 1024 leveät kuvasi.  Tietääkseni tuon levyiset kuvat eivät ole ennen menneet foorumin softasta läpi. Liekö tähän nyt tullut jokin muutos?

8)

Kyllähän ne menee läpi kun linkittää muualta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

8)

Kiitoksia :)

Siis onks kuvat liian suuret ? :D Ja  mistä vois kysyy sitä että viittikö ne julkaista sen fsx efjm version, ku parit bugit ei pitäis haitata

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitoksia :)

Siis onks kuvat liian suuret ? :D

Joo on. Foorumin sääntöjen mukaan kuvan maksimileveys on 800 px ja suurin sallittu tiedostokoko 200 kt.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

. . .  Ja  mistä vois kysyy sitä että viittikö ne julkaista sen fsx efjm version, ku parit bugit ei pitäis haitata

Voi olla etteivät julkaise mikäli siitä on joku keskeneräinen beta-versio olemassa. Voi olla ihan toimivakin beta mutta rima on nykyään aivan pilvissä mitä tulee noihin Fsx:n lisäosien näyttävyyteen ym. semmoiseen. Veikkaan, että tuo mahdollinen maisema jää beta-versioksi jonkinlaisen "sisäpiirin" käyttöön.

Tietysti voit koittaa pyytää sitä mahdollista beta-versiota itsellesi joltain henkilöiltä jolla semmoinen on hallussaan ja hänellä on oikeus sitä jaella.

Tai sitten rupeat vain kylmästi itse vääntämään sitä Fs-2004 versiota yhteensopivaksi Fsx:n kanssa, tyyliin "omaan käyttöönhän minä vaan". Semmoista puuhaa aina silloin tällöin jotkut Pelle Pelottomat täällä harrastavat. Tosin aikaa siinä puuhassa palaa tuhottomasti ja savua tulee korvista, silmät  kipeytyvät, lihakset kramppaavat, epätoivo on päivittäinen vieras, mikään kokeilemasi idea ei toimi, kukaan ei osaa tai ei jaksa neuvoa aiheen laajuuden takia jne. mutta mikäli pitää semmoisesta itsekidutuksesta niin mikä ettei . . .

;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

X-planeen tulossa, kunhan vaan ehdin tehdä loppuun...

Hienoa, ei tartte itse tehdä tätäkään. Ilmottele kun tulee valmista niin pääsee talvella sitten fiilistelemään.

Ps. Tällästä eilen

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään