Jarkko Kautto

FSX ja Windows 10

9 viestiä aiheessa

Tässä lähiaikoina pitäisi tulla ladattavaksi Windows 10. Onko se vain pelkkä ulkoasupäivitys, vai muuttuuko järjestelmä niin paljon, että simun kanssa tulee ongelmia?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

jos käytössä on win7SP1 tai win 8.1 niin kyllä tuo sopii päivittää win10 oma kokemus  pmdg ngx FSDT JFKv.2 active sky next . frame 10 pinnaa ylös päin  :o mutta sitten GSX so far so good push back set barking brakes. FSX has stoped working.  :laugh: :'( :laugh: ei tuo yhtälö ole oikein muissakaan win järjestelmissä toiminnut sitten win Vistan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse en uskalla päivittää, sillä simu toimii mulla tällä hetkellä ilman mitään ongelmia Windows 8.1:llä. Ei huvita alkaa veivaamaan samaa kaatumisrulianssia mikä mulla oli Windows 8:n kanssa alussa.  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokeilin tuossa päivittää tämän seiskan tuohon kymppiin ja lopputulos oli se että palasin seiskaan. Liian paljon ongelmia, ehkäpä puhdas asennus toimisi paremmin. Siihen en kuitenkaan nyt ryhdy koska siinä on viikonpäiviksi hommaa saada simu uudelleen tälle asteelle missä se nyt on...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse päivitin 8.1:stä windows 10. Pari lentoa takana eikä mitään ongelmia (FSX) . Mitä netistä olen lueskellut niin, jos ohjelma toimii windows 8.1:ssä niin se kyllä toimii kympissäkin.  ::)

- Severi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Testattu on ja toimii.

intelin alusta + nvidia, win 10 pro, ei ongelmia.

amd:n alusta + amd/radeon ja win 10 pro, ei ongelmia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvä jos pelittää  ;) Itselläni myöskin toimii Win10 Pro oikein hyvin läppärissä mihin tein puhtaan asennuksen. Toimisi varmaan pöytäkoneessakin jos vain vetäisi sen sileäksi  :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään