Guest Nailo

FSX tweaks

14 viestiä aiheessa

Itse olen paljon näitä tweakkeja etsiskellyt googlesta ja youtubesta yms. mutta laittakaas tähän alle lisää?

Tai muita asetuksia millä saatte paremmaksi fsx:n. Oon käyttäny tuota http://www.venetubo.com/fsx.html ja muita fsx.cfg tweakkeja.

-N

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokeileppas piruuttas haku toiminta löytyykö muita tweak ketjuja  :thmbup:

No teinkö minä taas yhen ketjun liikaa?  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No teinkö minä taas yhen ketjun liikaa?  :-\

Enemminkin teit yhden haun foorumin hakutoiminnolla liian vähän.   :D

Foorumin haku ei aina löydä kaikkia ketjuja jos esim. tietty sana puuttuu tai vastaavaa, mutta kyllä sillä haluamansa ketjun löytää jos jaksaa etsiä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Enemminkin teit yhden haun foorumin hakutoiminnolla liian vähän.   :D

Foorumin haku ei aina löydä kaikkia ketjuja jos esim. tietty sana puuttuu tai vastaavaa, mutta kyllä sillä haluamansa ketjun löytää jos jaksaa etsiä.

Tai jonkun sivun taaksepäin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

...ja jos englanti taittuu saa tweak-sivuja pilvin pimein näkyviin esimerkiksi google-haulla: FSX tweaks . Jos on liian laiska lukemaan, saa noita vielä ihan videoina, kun lisää perään vaikkapa sanan youtube.

:)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Suomeksi tai Suomea koskevia asioita ei taida pahemmin löytää kansainvälisiltä sivuilta, joten kyllä FSNordicille on edelleen tilausta. Useampikin FS-sivusto maahan mahtuisi, vaikka riittäähään tämä yksikin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sitäpä tässä meinailinkin että kyllä oon ite katellu videoita ja muita sivuja mutta että jos on esimerkkejä/vinkkejä tähän niin voi laittaa.

En voi enää poistaa tätä ketjua joten täytinpä taas tätä foorumia turhuudella.

-N

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No kun tweakailusta nyt jo puhuttiin, niin venetubo on kohtuullisen hyvä, mutta parempaa jälkeä saa kuitenkin itse tekemällä. Netistä lukee ohjeita ja kokeilee yksi kerrallaan tweakien vaikutusta simuun. Vie kyllä aikaa, mutta varmasti saa simun pyörimään paremmin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
:-[ Sori. Tarkoitin tuunailua, twiikkailua. Puhelimen automaattinen korjaustoiminto on kyllä huono keksintö, varsinkin jos on liian laiska tarkastamaan lopputulosta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään