Guest Nailo

Aerosoft Airbus 320/321 bugit

14 viestiä aiheessa

Moro! Latasin eilen ton Airbus X 320/321 paketin, ja on sellainen bugi, että jos laittaa ohjaamon valot päälle, niin iso osa ohjaamosta häviää esim. throttle lähtee ja lattiasta lähtee osa pois.

Sitten jos ohjaamo näkyy normaalisti, niin ulkoapäin koko kone (valot vain vilkkuu) joko ei näy tai sitten puuttuu siipi/siivet tai jotain muuta osaa. Eikä siinä vielä kaikki, JOS kone näkyy niin kuin pitääkin, että sisältä kuin ulkoa, niin lentokentän esim. terminaali on kadonnut johonkin.

 

Jos joku osaa auttaa ongelmassa, niin voisiko laittaa vinkkejä miten saattaisi saada toimimaan?

 

-NR

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Näyttäisi olevan 1024 :o

 

Nosta sitä jo koita alkaako toimii ainaki tuoho 2048, mutta nykysin se kyll pitäis olla 4096 kaikilla sceneryllä ja addoneil. Mutta tämäkin riippuu siitä paljon RAMia koneellasi on?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Korjaantui Joonaksen neuvolla. Muutama tekstuuribugikin lähti  :)

Kiitos paljon avusta!

 

-N

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Nosta sitä jo koita alkaako toimii ainaki tuoho 2048, mutta nykysin se kyll pitäis olla 4096 kaikilla sceneryllä ja addoneil. Mutta tämäkin riippuu siitä paljon RAMia koneellasi on?

 

En ihan allekirjoita yllämainittua. 4096* tekstuuri toimii kyllä myös pienemmälläkin asetuksella. Se ei vain silloin näy niin terävänä kuin mahdollista. Suosittelen käyttämään 2048 -asetusta. Syö resursseja paljon vähemmän mutta ero 4096:een on minimaalinen.

 

PS. Prepar3D:ssä voi asetuksista säätää tuon TML-arvon.. ;)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

En ihan allekirjoita yllämainittua. 4096* tekstuuri toimii kyllä myös pienemmälläkin asetuksella. Se ei vain silloin näy niin terävänä kuin mahdollista. Suosittelen käyttämään 2048 -asetusta. Syö resursseja paljon vähemmän mutta ero 4096:een on minimaalinen.

 

PS. Prepar3D:ssä voi asetuksista säätää tuon TML-arvon.. ;)

 

No jos haluat selvitä ilman out of memory erroria esim. EFHK-OMDB kyllä se 4096 pitää olla  ;D

(tai siis itsellä ainakin tuli out of memory error kun oli FSX jäänyt 2048-asetukseen ja ei enää 4096 jälkeen tullut)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

No jos haluat selvitä ilman out of memory erroria esim. EFHK-OMDB kyllä se 4096 pitää olla  ;D

(tai siis itsellä ainakin tuli out of memory error kun oli FSX jäänyt 2048-asetukseen ja ei enää 4096 jälkeen tullut)

 

Ei ole kyllä tullut ja PMDG:n 777:llä on useampaankin otteeseen tullut lennettyä toi väli Fly Tampan ja Aerosoftin kenttien kanssa.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ihan näin teoriaa tosta texture loadista. 4096*4096 tekstuurit ovat 16x suuremmat kuin 1024*1024 tekstuurit. Siten 4096 asetuksella myös sama tekstuuri luo 16 kertaisen rasitteena VASsiin, jolloin OOM riski kasvaa huomattavasti. Itse pitänyt sen suosiolla 1024. Saa ihan hyvää laatua ja muita slidereitä voi pitää vähän korkeammalla, enkä nyt noita tekstuureja lopulta niin tarkkaan katso, että mitään eroa huomaisin. Tarkalta se mun näyttää silti. Eikä myöskää mitään ongelmaa Aerosoftin bussien kanssa.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään