Pertti Kevätkylä

Carrierin asennus yritys

10 viestiä aiheessa

Hei! Ensiksi kysyn: Onko mahdollista löytää carrieria FSX Acceleration simuun, ilman Java sidonnaisuutta. Yritin ja luulin, jo onnistuneeni asennettuani seuraavat, uusin Java64bit + AI carrier2 + valitsemani carrier. Käynnistin simun, hetken kuluttua tuli ilmoitus, Java ei löydä FSX simua, asenna Java OK???? Minulla on kaikki tarvittavat ohjelmat asennettuna C asemalle, myös FSX.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei! Kiitokset. Java 1.5.0 + AI carrier2 + ( USS-NIMITZ / EISENHOWER Rikoooo setti ) asennettu. Simu on nyt auki, mutta miten löydän carrierin, aukeaako homma Free Flightin kautta ja voinko valita koneen itse.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aicarrierin asennus tekee exe.xml-tiedoston samaan kansioon, missä on FSX.cfg-tiedosto. Joskus tuo xml-tiedosto voi korruptoitua (esimerkiksi uuden Java-version asennuksen yhteydessä). Silloin Aicarrier lakkaa toimimasta. Siihen pitäisi auttaa Aicarrierin uudelleenasennus. Aicarrierin ensimmäisellä käynnistyskerralla (kun simu ladataan) ilmestyy ikkuna, jossa ohjelma pitää hyväksyä "Trusted"-ohjelmien joukkoon. Jos tätä ei tee, toimii FSX kyllä mainiosti, mutta Aicarrier taas ei. Lisää tietoa aiheesta löytyy netistä läjäpäin esimerkiksi hakusanalla aicarrier(2).

Pekka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei! Nyt ollaan taas askelen lähempänä. Olen tehnyt koelentoja Harrierilla USS NIMITZIN kannelle, homma toimii. Käynnistettyäni simun eka kerran, ei ilmestynyt Aicarrierin  hyväksymis ikkunaa, simu käynnistyi ilman ongelmia. AI alukset toimivat OK, mutta VEH_Foch_Clemenceau carrieria ei näy valikoimassa, vaikka se on Boats kansiossa ja .cfg on siirretty AI carriers kansioon. Ekakertalaisen kysymys: Mistä yläpalkin addons-valikosta on kyse.                       

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla ei ole Aicarriers(2) nyt asennettuna (oli edellisessä koneesssa) joten en muista enää ulkoa. Hetkinen ...

Olisikohan tästä:

mitään hyötyä?

Pekka

Edit: AICarriersin säätämiseen saattaisi auttaa tämä pätkä:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitokset taas kerran! Ilmeisesti oletuksena oli täppä ruudussa, Hide menu bar. Nyt näkyy Add-ons etc, mutta siellä ei näy AI carriers listauksessa Clemenceau lentotukialusta. Mielestäni olen " sirotellut palikat" oikeisiin kansioihin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään