Mikko Kärkkäinen

VRS TacPac

9 viestiä aiheessa

Jep

Onko kukaan hommannu tuota TacPacia FSX:aan? Eli pakettia, joka mahdollistaa oikean ilmataistelun Flight Simulatorissa. Onko mistään kotoisin? Himottaisi ostaa, mutta haluaisin mielipiteitä kehiin, ettei mene 40€ hukkaan...

///Mikko

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep

Onko kukaan hommannu tuota TacPacia FSX:aan? Eli pakettia, joka mahdollistaa oikean ilmataistelun Flight Simulatorissa. Onko mistään kotoisin? Himottaisi ostaa, mutta haluaisin mielipiteitä kehiin, ettei mene 40€ hukkaan...

///Mikko

On tullut hommattua ja voin sanoa ettei hukkaan mene  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös tuo TacPac tule esimerkiksi VRSimulationin Superbug:in (Super Hornet) mukana ja toimi sitten kaikkien sitä tukevien koneiden kanssa? Paketin hinta oli muistaakseni jotain 44 dollarin (USA) paikkeilla. En minä silloin TacPac:istä erikseen tuota hintaa (40€) maksaisi. Kuten tekstistä kuultaa läpi minulla ei ole noita kumpaakaan eli ei myöskään kokemusta niistä. CaptainSimin Weapons for FSX minulla kyllä on (ei tosin tällä hetkellä asennettuna). Eivätkös nuo toimi vähän samaan tapaan?

Pekka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös tuo TacPac tule esimerkiksi VRSimulationin Superbug:in (Super Hornet) mukana ja toimi sitten kaikkien sitä tukevien koneiden kanssa? Paketin hinta oli muistaakseni jotain 44 dollarin (USA) paikkeilla. En minä silloin TacPac:istä erikseen tuota hintaa (40€) maksaisi. Kuten tekstistä kuultaa läpi minulla ei ole noita kumpaakaan eli ei myöskään kokemusta niistä. CaptainSimin Weapons for FSX minulla kyllä on (ei tosin tällä hetkellä asennettuna). Eivätkös nuo toimi vähän samaan tapaan?

Pekka

Superbug on TacPack yhteensopiva, ei siis sisällä TacPack:ia itsessään. Lainaus VRS:n sivuilta

"The Superbug is also a fully TacPack-Powered aircraft, meaning Superbug owners who also own the  TacPack will have vastly expanded cababilities, including live weapon combat systems, FLIR video, NVG video, AI object spawning and much much more. Your aircraft can destroy (or cripple) your adversaries, and you yourself can become the prey, taking partial or critical damage. Note that only multi-player users who own the TacPack (and have it enabled) will be vulnerable to TacPack systems. For more information about the TacPack and all it offers, please refer to the TacPack product page"

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään