Pertti Lode

VC: näkymä ulos

9 viestiä aiheessa

Voiko tuon vc panoreerausta hidastaa? kun sitä liikuttaa sivusta toiseen tai ylös ja alas, haluaisin hidastaa sitä liikettä.

Mistä sitä justeerataan?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sieltä missä sijaitsee FSX.cfg, niin sieltä löytyy myös Cameras.cfg. Rustaat noita arvoja pienemmäksi:

PitchPanRate=

HeadingPanRate=

Minulla on EZOK-kamera käytössä, joten en voi antaa nyt tarkkaa ohjetta, mutta etsi VirtualCockpit ja muuta arvoja siitä osiosta mieleiseksesi...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sieltä missä sijaitsee FSX.cfg, niin sieltä löytyy myös Cameras.cfg. Rustaat noita arvoja pienemmäksi:

PitchPanRate=

HeadingPanRate=

Minulla on EZOK-kamera käytössä, joten en voi antaa nyt tarkkaa ohjetta, mutta etsi VirtualCockpit ja muuta arvoja siitä osiosta mieleiseksesi...

Mistä tuon FSX cfg, löytää?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla se sijaitsee näin: C\käyttäjät\jussi\Appdata\Roaming\Microsoft\FSX

yst. Jussi

En löydä Appdata, muistelen että se on piilotettu "fil" ja se pitää aukasta jostain kautta.

Minulla oli se esillä joskus aikaisemmin kun oli se W XP ja nyt on W7 ja nämä ovat iha erillaisia suurimmaksi osaksi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En löydä Appdata, muistelen että se on piilotettu "fil" ja se pitää aukasta jostain kautta.

Minulla oli se esillä joskus aikaisemmin kun oli se W XP ja nyt on W7 ja nämä ovat iha erillaisia suurimmaksi osaksi

Menet resurssienhallintaan, sieltä vas.ylhäältä ''järjestä'' ja ''kansion ja haun asetukset'', sieltä otat välilehden ''näytä'' selaat alas kohdalle ''Piilotetu tiedostot ja kansiot''.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Windows 7 se on mullakin..tee seuraavasti:

1. Avaa Ohjauspaneeli ja napsauta sieltä... Ulkoasu ja mukauttaminen

2. Etsi kohta.... Kansion asetukset ja sieltä... Näytä välilehti.

3. Avautuu loota jonka otsikkona on... Lisäasetukset ja siltä kelaat oikeassa laidassa olevaa palkkia alaspäin niin pitkälle kunnes näkyviin tulee keltainen kansio nimeltään.... Piilotetut tiedostot ja kansiot.

4. sitten vain tälläät täpän... Näytä piilotetut tiedostot, kansiot ja asemat..

pitäs workkia

yst. Jussi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Helpoiten löytää, kun kirjoittaa Käynnistä-valikon hakukenttään "%appdata%" (ilman lainausmerkkejä) ja painaa Enter.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No niin pojat, nyt se viimeinkin onnistu, toi Mikon vinkki otti naulan kantaan ja sillä sen löysin.

Kiitos teille kaikille avusta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään