Tatu Kantomaa

Mikä on tällä hetkellä paras 757 tai 767 lisuri?

8 viestiä aiheessa

Otsikko kertoikin jo paljon. Olen yrittänyt saada jotain tolkkua QualityWings 757 ja Captain Sim 757 lisureista, mutta edellä mainitusta haukutaan VC:tä, jälkimmäisestä FPS romahdusta ja epävakautta käytössä.

Captain sim on vissiin tekemässä uutta 767 v2:sta, ehkä sitä nykyistä versiota ei enää kannata ostaa.(?)

Mitäs olette mieltä?

Meidät on PMDG:llä pilattu.  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En tiedä onko Captain Simillä kehitys kulkenut eteenpäin, mutta aiempien kokemusten perusteella heidän tuotoksensa kannattaa jättää väliin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin, mulla pitäisi olla Level-D 767, pitää kaivaa Flight1 sarjanumerot esiin, voisihan sitä kokeilla.

Löytyykö siihen päivitettyjä VC tekstuureita? Oletan alkuperäisten olevan aikalailla... vanhentuneita.  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin, mulla pitäisi olla Level-D 767, pitää kaivaa Flight1 sarjanumerot esiin, voisihan sitä kokeilla.

Löytyykö siihen päivitettyjä VC tekstuureita? Oletan alkuperäisten olevan aikalailla... vanhentuneita.  :P

Löytyy Andre Folkersin uudet tekstuurit http://www.leveldsim.com/forums/andr-folkers-vc-mod-for-fsx-only_topic15198.html sekä hd-tekstuurit, kun vaan muistaa mistä  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Level-D aiheutti äänien pätkimisen simussa, oli 767 valittuna tai ei. Heti kun en antanut simun ladata mitään Level-D dll tiedostoja, niin pätkiminen ja äänten räsähtely lakkasi. 767 sai kenkää minun koneelta. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Otsikko kertoikin jo paljon. Olen yrittänyt saada jotain tolkkua QualityWings 757 ja Captain Sim 757 lisureista, mutta edellä mainitusta haukutaan VC:tä, jälkimmäisestä FPS romahdusta ja epävakautta käytössä.

Captain sim on vissiin tekemässä uutta 767 v2:sta, ehkä sitä nykyistä versiota ei enää kannata ostaa.(?)

Mitäs olette mieltä?

...

Quality Wingsin tekeleistä en tiedä mitään, mutta noiden Captain Simin koneiden (757 ja 777) ja Youtube-videoiden avulla opettelin FMC:n käytön. CS:n koneissa on paljon "silmäkarkkia", mikä lienee niiden paras puoli. Minä kuitenkin hankin ne aikoinaan sen takia, että alennusmyynneistä ne sai uskomattoman halvalla. En ole muutenkaan monesta FSX-lisurista maksanut täyttä hintaa.

CS:n tuotteiden huono puoli lienee niiden FMC- ja muu lentomallinnus (älkää kysykö tarkemmin mikä on vialla - en tunne sitäkään puolta sen tarkemmin kuin maisemienkaan rakennetta). Muutaman kerran ne lähtivät lapasesta omille teilleen, vaikka mielestäni tein kaiken säädön kuten piti. Informoin asiasta myös CS:n sivuilla. Joku minua parempi asiantuntija toisti saman plaanin samalla koneella ja sai saman bugin esille. Toisaalta eivät ne normaalihintaisinakaan maksa kovin paljon, joten kai niissä on rahalle vastiketta.

Nyt minulla on PMDG:n koneet (737 ja 777) ja ovathan ne ainakin yhtä kertaluokkaa laadukkaampia kuin nuo CS:n koneet. Lensin PMDG:n vehkeillä kokeeksi myös samat plaanit, joissa CS bugasi ja lensivät ne läpi ilman mitään ongelmia kuten pitää. Bussipuolelta Aerosoftin tuotteet lienevät parasta. No, ei minulla ole Airbusin vertailukohtinakaan ollut muita kuin aikoinaan freeware-koneita, joissa tietokoneohjattua lentämistä ei edes ollut mallinnettu.

Pekka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään