Kristian Viinikainen

FS2004 Real World Weather palvelu lopetettukko?

14 viestiä aiheessa

Morjesta tullut viimeaikoina ihmeteltyä, kun simussa on aina sama sää, jos sen lataa netin kautta. Onko  Jeppesen nyt lopettanut säiden päivityksen simua varten :thmbdn: Löytyi googlen kautta tämmöinen http://www.flightsim.com/vbfs/showthread.php?284162-Real-World-Weather-FS2000-pro

Onko kellään tarkempaa tietoa asiasta, näköjään itseltäni mennyt ohitse tähän asti.

Edit: Ilmeisesti muillakin vastaavia ongelmia ilmennyt

http://forum.flyawaysimulation.com/forum/topic/39171/fs2004-real-world-weather-problems-question/

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä minulla ainakin tuntuisi toimivan tuo sääpalvelu. Kolmea erilaista säätä se latasi eri paikkoihin kun pikaisesti kokeilin. Tosin nyt olen juuri töissä joten ei ehdi perehtyä perusteellisemmin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lähinnä tuntuu, että jämähtänyt tiettyn päivään netti sää simussa. Ei siis vastaa oikeata säätä. Aikasemmin on toiminut hyvin, mutta nytten viimeaikoina on tullut sama sää samalle kentälle aina.

Esimerkiksi nytten Porissa: METAR: EFPO 150920Z AUTO 12006KT 9999 OVC032/// 02/00 Q1030 R12/0/0095

Simun oma netti sää antaa Broken clouds - wind 285 at 07- Visibility 10mi

Tietääkö joku näkeekö jostakin miltä päivältä simun oma Real World Weatheri tekee sään simuun.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitä tossa nyt selaili netistä, niin huhutaan eri foorumeissa siitä, että Microsoft olisi lopettanut yhteistyön Jeppesenin kanssa ja realisää ei olisi päivittynyt enää tämän kevään jälkeen :thmbdn:

Taitaa olla edessä pakollinen vaihto johonkin toiseen sää softaan. Kai niitä ilmaisiakin on olemassa.

"The flightsim real world weather has not been updated since spring"

http://www.flightsim.com/vbfs/showthread.php?283717-2004-Weather

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja mikäs neuvoksi meinaan minulla alkoi tänään simu kaatua...kun painan Fly now! painiketta niin se alkaa lataamaan tuota lentoa, mutta kun on mennyt 77% ja siinä lukee että Loading weather niin simu kaatuu...mistähän moinen?

Olen tänään ladannut pari uutta tiedostoa että voiko johtua niistä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja mikäs neuvoksi meinaan minulla alkoi tänään simu kaatua...kun painan Fly now! painiketta niin se alkaa lataamaan tuota lentoa, mutta kun on mennyt 77% ja siinä lukee että Loading weather niin simu kaatuu...mistähän moinen?

Olen tänään ladannut pari uutta tiedostoa että voiko johtua niistä?

Asiaa auttaisi, jos kertoisit, mitä olet ladannut.. ::)

Kokeile poistaa nuo tiedostot ja yritä käynnistää sen jälkeen..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Asiaa auttaisi, jos kertoisit, mitä olet ladannut.. ::)

Kokeile poistaa nuo tiedostot ja yritä käynnistää sen jälkeen..

Yhden koneen ja sceneryn, mutta kun olen ne kyllä jo poistanut pariinkin otteeseen eikä auta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt kun ikävä kyllä näyttä siltä että simun oma nettisää ei päivity enää olisko foorumilaisilla antaa vinkkejä eri sääohjelmista

Freeware/Payware. Näitä tossa vähän tutkiskelinkin:

Freeware kumpi näistä parempi?:

FSrealWX

FS Metar

Payware:

Active Sky

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt kun ikävä kyllä näyttä siltä että simun oma nettisää ei päivity enää olisko foorumilaisilla antaa vinkkejä eri sääohjelmista

Freeware/Payware. Näitä tossa vähän tutkiskelinkin:

Freeware kumpi näistä parempi?:

FSrealWX

FS Metar

Payware:

Active Sky

Minä suosittelen AS Next REX:n tekstuureilla - toimii erittäin hienosti nykyään...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuten lukevan tekstistäkin jo ilmeni en enää tiedä juuri mitää FS2004:sta (paitsi sen ikivanhoista lisukkeista) - enkä ole edes kiinnostunut.

:)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään