Pertti Lode

Simviation

4 viestiä aiheessa

Onko Simviation tullut maksulliseksi vai mikä on? kun en voi imuroida sieltä mitään, on ollut sellainen viikon verran.

Sieltä on aikaisemmin voinut jäsenenä imuroida nopemmalla tahdilla, tai ei jäsen hitaasti

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä tuo minulla ainakin eilen toimi ihan ok. Hetkinen ...

Muistelen, että minulla oli joitakin vuosia sitten samankaltainen ongelma juuri SimViationin kanssa. Otin jopa yhteyttä Simviationin sivujen ylläpitoon. Vastasivat, että käyttäjätilini (ilmainen versio) kanssa ei ole mitään ongelmaa, mikä estäisi lataamisen. Lopulta syy löytyi omalta koneeltani. ... En muista enää tarkkaan, mutta jotain tekemistä sillä oli selaimen väliaikaistiedostojen, "kakkujen" tms. kanssa. Kokeile nollata/pyyhkiä kaikki selaimen tiedot Simviatonin osalta. Joudut tosin sitten loggaamaan uudelleen sinne sisään (tunnus ja salasana).

Pekka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Evästeet = cookies = keksit ;)

Eli poista selaimesta evästeet ja mielellään voi tyhjentää koko välimuistin selaimesta niin pitäisi taas toimia

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt minä tiedän miksi en saanut imuroitua sieltä simviationista lisureitä, se hiiren komento joka ennen oli vasemmassa, oli muuttunut oikeaan hiiren nappiin, muuten hiiri toimii kuin aikaisemmin ??? kummaa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään