Tapani Österberg

Suomen maisemat ja Fs9 Evo2

2 viestiä aiheessa

Onkos muilla ongelmia, vai ovatko nämä toisensa poissulkevia?. Itselläni simu kaatuilee kun yritän Suomessa lennellä. Olen asentanut tietysti kaikki nämä lisämaisemat mitä täällä kirjastossa löytyy. Ja sitten on tuo loistava Evo-paketti joka päivittää Fs9:n maisemat globaalisti. Mutta, mutta... ovatko nuo yhteensopivia..? En viitsisi kummastakaan luopua. Vasta nyt törmäsin tähän ongelmaan sillä en ole pitkään aikaan Suomessa lennellyt.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös tuo Fs9 Evo ole kohtalaisen uusi juttu, epäilen ettei pahemmin ole tuosta vielä kokemusta kenelläkään täällä. En ainakaan muista nähneeni täällä vielä kuvia tai esittelyä tuosta. Voisitko sinä tai joku muu jolla tuo on, laittaa muutamia kuvia miltä suomi-maisemat näyttävät tuon kanssa.

:)

Fs-9 kaatumisongelmaa . . onko sinulla asennettuna Fs9.1 update. Ainakin minulla simun kaatuilut loppuivat ilmeisesti kokonaan tuon asennuksen myötä. (en edes muista koska simu olisi viimeksi kaatunut). Minulla on Fs-9 asennettuna kolmeen eri tietokoneeseen joissa on hieman erilaiset maisema ym.kokoonpanot. Kaikissa on tuo 9.1 update. Tosin sitä ei voi asentaa kuin aivan tyhjään default-simuun missä ei ole vielä yhtään mitään lisureita asennettuna tai muutoksia tehtynä. Pienikin lisäosa tai muutos ennen tuota 9.1:stä niin asennus ei onnistu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään