Joonas Haveri

Prepar3D V2.3 ja Finland X

19 viestiä aiheessa

Hei onko täällä Prepar3d V2.3:n käyttäjiä jotka on saanut toimimaan Finland X:n sen kanssa? Asennus ja kaikki meni ok mutta sitten...

http://gyazo.com/c7e397327a471fe40e544e294b27b900

Toimii muuten, mutta noi kaikki järvet on mustana  :o jos joku tietää kuinka saa "asennettua okein" tai muakattua jotenkin, jotta näyttäisi oikealta niin apu olisi arvostettua :)

Ps. en osannut laittaa sitä kuvaa tuohon niin painakaa linkkii  :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei onko täällä Prepar3d V2.3:n käyttäjiä jotka on saanut toimimaan Finland X:n sen kanssa? Asennus ja kaikki meni ok mutta sitten...

http://gyazo.com/c7e397327a471fe40e544e294b27b900

Toimii muuten, mutta noi kaikki järvet on mustana  :o jos joku tietää kuinka saa "asennettua okein" tai muakattua jotenkin, jotta näyttäisi oikealta niin apu olisi arvostettua :)

Ps. en osannut laittaa sitä kuvaa tuohon niin painakaa linkkii  :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

FinlandX:n vedet on toteutettu vähän eri tavalla kuin FSX:ssä muuten. Ilmeisesti tämä ratkaisu ei Prepar3d simussa enää toimi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

FinlandX:n vedet on toteutettu vähän eri tavalla kuin FSX:ssä muuten. Ilmeisesti tämä ratkaisu ei Prepar3d simussa enää toimi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kannattaisi jo suosiolla siirtyä sinne X-Planen puolelle. Varsinkin, kun on vielä erittäin ammattitaitoinen kotimainen scene-porukka joka ottaa kehitysideoita mielellään vastaan.

http://www.truscenery.com/

No itse olen ostanutkin kaikki trusceneryn sceneryt ja lennän eniten X-planessa  8) mutta välillä on mukava vaihdella  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kannattaisi jo suosiolla siirtyä sinne X-Planen puolelle. Varsinkin, kun on vielä erittäin ammattitaitoinen kotimainen scene-porukka joka ottaa kehitysideoita mielellään vastaan.

http://www.truscenery.com/

No itse olen ostanutkin kaikki trusceneryn sceneryt ja lennän eniten X-planessa  8) mutta välillä on mukava vaihdella  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kannattaisi jo suosiolla siirtyä sinne X-Planen puolelle . . . .

Ei todellakaan kuulosta hyvältä! >:( Mitenkäs Fs-Nordicin sitten käy? Ennemminkin lisää harrastajia MS-Simujen pariin ja lisää monipuolista säpinää Fs-Nordiciin :thmbup:.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kannattaisi jo suosiolla siirtyä sinne X-Planen puolelle . . . .

Ei todellakaan kuulosta hyvältä! >:( Mitenkäs Fs-Nordicin sitten käy? Ennemminkin lisää harrastajia MS-Simujen pariin ja lisää monipuolista säpinää Fs-Nordiciin :thmbup:.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eihän tänne kirjoittelu nyt mitenkään ole simuriippuvaista. Ei ole tähänkään asti ollut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eihän tänne kirjoittelu nyt mitenkään ole simuriippuvaista. Ei ole tähänkään asti ollut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toivotaan niin, se saattaisi olla ihannetilanne. Tuolla toisessa ketjussa vaan merkittävä X-plane suomiguru arveli tämän foorumin olevan pian entinen. Mikäli siitä nyt jotain voisi päätellä niin en ainakaan minä laskisi sen varaan, että X-plane yhteisö pitäisi täällä foorumilla elämää yllä.  Voin olla tietysti väärässäkin, ehkä he aikovat silti siirtää keskeiset juttunsa tänne.

:)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toivotaan niin, se saattaisi olla ihannetilanne. Tuolla toisessa ketjussa vaan merkittävä X-plane suomiguru arveli tämän foorumin olevan pian entinen. Mikäli siitä nyt jotain voisi päätellä niin en ainakaan minä laskisi sen varaan, että X-plane yhteisö pitäisi täällä foorumilla elämää yllä.  Voin olla tietysti väärässäkin, ehkä he aikovat silti siirtää keskeiset juttunsa tänne.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen täysin samaa mieltä. Foorumin nimikin on FSNordic, eli Flight Simulator, ei Microsoft Flight Simulator Nordic.  ;)

Fakta on vaan se, että FS9 on auttamattomasti jäänyt kehityksen jalkoihin jo vuosia sitten ja ainoa lentosimulaattori mikä nykystandardeilla vastaa kehitykseen on X-Plane.

Ketään ei varmasti kielletä käyttämästä vaikka FS3:sta, mutta itse olen Prepar3D:tä vastaan jo pelkästään sen takia, että se on ylihinnoiteltu sekä yrittää profiloitua vakavasti otettavaksi koulutussovellukseksi,

vaikka pohjimmiltaan on muutamilla uusilla ominaisuuksilla kuorutettu FSX (joka sekin on tekniikaltaan, suorituskyvyltään ja grafiikoiltaan jo aikoja sitten vanhentunut tuote).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuossa sanoit aiemmin, että paras vaan siirtyä suosiolla X-Planen leiriin ja minä sanoin, että lisää säpinää Ms-simujen pariin. Tavallaan olemme molemmat väärässä sillä paras simuharrastukselle jatkuvuutta tuova vaihtoehto suomessa olisi mielestäni se, että kaikki eri lentosimujen harrastajaryhmät olisivat saman katon alla täällä suomenkielisessä Fs-Nordicissa.Nämä eri harrastajaryhmät ovat kuitenkin lopulta niin pieniä poppoita, että paras kun kaikki olisivat samassa paikassa ja kaikille ryhmille annettaisiin elintilaa ja mahdollisuus olla esillä ja loistaa.

Pahin vaihtoehto lienee se mikäli harrastajat katoaisivat omiin salaseuroihinsa ja kuppikuntiinsa jonnekin facebookin syövereihin. Puhun nyt tietysti lähinnä siitä, että miltä "musta tuntuu" mutta mikäli tänne Fs-Nordiciin haluttaisiin lisää säpinää vaikkapa nyt X-Planen tiimoilta niin kyllä se varmasti vaatisi myös pientä kädenojennusta siihen suuntaan myös foorumin ylläpidon puolelta.

Monesti sanotaan, että se ja se simu on vanhentunut, kuolemassa, uppoamassa ja mitä kaikkea muuta. Ainahan jokin simu on uusin ja edustaa sitä kehityksen terävintä kärkeä. Nykyisin niitä kärkiä taitaa sojottaa useampaakin suuntaan, olkoon niin ja lisäksi vielä on ne "retroilija hörhöt". Kaikki vaan Fs.Nordiciin samaan soppaan mikäli minulta asiaa kysyttäisiin. Tämä Fs-Nordic foorumin konsepti ja softa on sentään selkeydessään täysin ylivertainen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään